Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون کشور در جمع مدیران شعب بانک توسعه تعاون فارس در شیراز با اشاره به پرداخت ۵۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات با هدف رونق اشتغال در کشور، اظهار کرد: این تسهیلات در قالب دو طرح مهم اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای اشتغال فراگیر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و برای اشتغال روستایی ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت می‌شود، تصریح کرد: این تسهیلات از ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان برای مشاغل خرد و خانگی و تا سقف ۱۵ میلیارد تومان برای مشاغل کلان در نظر گرفته شده است.

مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون کشور با بیان اینکه کارمزد این تسهیلات ۴، ۶ و ۱۰ درصد است، اضافه کرد: نرخ ۴ درصد در مناطق روستای مرزی و عشایری، ۶ درصد در مناطق روستایی و شهر‌های زیر ۱۰ هزار نفر و ۱۰ درصد برای سرمایه در گردش طرح‌ها معرفی شده است.

بخت یار مدیر شعبه بانک توسعه تعاون فارس نیز بیان کرد: از این مبلغ تسهیلات، ۱۵۰ میلیارد تومان سهم اشتغال روستایی و ۷۵۰ میلیارد تومان سهم اشتغال فراگیر در فارس است.

وی ادامه داد: این تسهیلات با هماهنگی وزارت کار و رفاه اجتماعی و وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان‌ها ابلاغ شده است، و این تسهیلات کم بهره در ۲۱ شعبه بانک توسعه تعاون فارس نیز قابل پرداخت است.

انتهای پیام/ن

صحبت های مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون کشور در جمع مدیران شعب بانک توسعه تعاون فارس 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۳هزار فقره درخواست وام به‌صورت آنلاین و غیرحضوری پرداخت شده که این شاخص نسبت به سال گذشته ۱۲۰۰ درصد رشد داشته و استان البرز جزو پیشگامان غیرحضوری کردن خدمات بانکی محسوب می‌شود.

به نقل از اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «روح اله منصوری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز، اظهار داشت: بانک در این استان با ۸ شعبه فعال و یک شعبه در کمالشهر کرج که به تازگی افتتاح شده، بیش از ۳۵۰هزار مشتری حقیقی و حقوقی دارد. منابع بانک نیز نسبت به سال گذشته با رشد ۸۶ درصدی به عددی بالغ بر ۶۴هزار میلیارد رسیده است.

وی گفت: طبق آمار بررسی شده، در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۲هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۴۱هزار میلیارد ریال به مردم استان البرز پرداخت شده که در این بین، تسهیلات تکلیفی پرداختی طی سال جاری معادل ۲۷۰۰ میلیارد ریال بوده و بیش از ۲۲۰۰ نفر از افراد کم‌بضاعت استان از آن بهره‌مند شدند.

منصوری افزود: در عین حال، نسبت مطالبات به تسهیلات پرداخت شده، ۱۸/۰ (هجده صدم) درصد است که در مقایسه با تسهیلات پرداخت شده، با مدیریت مطالبات در شعب، مبلغ ناچیزی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲، حدود ۶۸هزار فقره حساب به صورت آنلاین افتتاح شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است. همچنین تعداد ۳۳هزار فقره وام به‌صورت آنلاین و غیرحضوری پرداخت شده که این شاخص نسبت به سال گذشته ۱۲۰۰ درصد رشد داشته و استان البرز جزو پیشگامان غیرحضوری کردن خدمات بانکی محسوب می‌شود.

منصوری در ادامه، با تشکر از حمایت‌های همیشگی مشتریان و اشاره به رضایتمندی آن‌ها همچون شرکت خودروسازی زامیاد از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: مدیریت شعب بانک در استان البرز همواره قدردان مشتریان به عنوان، ولی نعمتان بانک بوده است.

وی تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، وظیفه اجتماعی خود را همواره مد نظر دارد و در این راستا، کمک ۲ میلیارد ریالی جهت تجهیز آسایشگاه خیریه کهریزک از مواردی بوده که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

منصوری در پایان، تأکید کرد: خدمات‌رسانی به مردم استان و جلب رضایت مشتریان همچون سال‌های گذشته اولویت نخست بانک و همه پرسنل خدوم آن خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد