Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم‌ اردل، فارسان، نیاز و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه امروز به خاطر بیکاری شرایط طلاق و بزهکاری اجتماعی‌ ایجاد شده است‌. ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی کاظمی بعداز ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری استان اظهار داشت: آقای‌ اژه‌ای چهارمحال و بختیاری اهل دین‌ و تدین‌ بوده و صحبتی که‌ بزرگان‌ از جمله امام‌ و رهبری برای زنان و مردان‌ داشتند به ویژه بحث‌ شیر علی‌مردان‌خان‌ و صحبت‌هایی برای مردم‌ در تیپ قمربنی‌هاشم(ع) ‌داشتند و خوشبختانه‌ بعد از انقلاب هم‌ زاویه‌ای‌ با نظام‌ نداشتند و وفاداریشان‌ را با بعیت‌ با امام‌ پیوند‌ زدند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: کمک‌ مسئولان دادگستری در رفع‌ و رجوع‌ مشکلات زبانزد‌ عام‌ خاص‌ بوده است‌ و امیدواریم‌ بتوانیم‌ شرایط‌ بهتری را برای آینده ترسیم‌ کنیم‌.

نماینده مردم‌ اردل، فارسان، نیاز و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اصل تفکیک‌ قوا را براساس قانون‌ داریم‌ اما‌ تعامل‌ بین‌ قوا می‌تواند زمینه‌ساز برای عدالت‌ باشد لذا همانطور که می‌دانید‌ در استان‌ تعامل‌ سازنده‌ وجود داشته و امیدواریم‌ این‌ تعامل در سطح‌ کلان‌ بهتر شود‌.

کاظمی خاطرنشان کرد: قوانین‌ دست و پا گیر یکی از مشکلات ما است ، یک کار خوبی در مجلس‌ شروع‌ شده و بحثی‌ در قوه‌ قضاییه‌ آغاز شد‌ که در کنار هم‌ قوانین‌ دست‌ و پا گیر در بحث اشتغال، محاکم قضایی و اقتصاد برداشته‌ شود‌.

وی گفت: در قدیم‌ چیزی به اسم‌ فضای مجازی و تجارت الکترونیک‌ نبود اما امروز باید در بین‌ مجلسی‌ها و قوه‌ قضائیه جا باز کند و در کسب و کار موانعی داریم‌ که باید رفع شود‌.

نماینده مردم‌ اردل، فارسان، نیاز و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه نیاز داریم‌ در کنار امن‌ بودن شرایط سختی‌  به خصوص در بحث‌ بحران‌ آب‌ ایجاد شده است، تصریح کرد: شما در این‌ حوزه‌ باید براساس‌ اصل عدالت‌ از این استان حمایت جدی داشته باشید و نگرانی‌ که وجود دارد را بزدایید‌ و شرایط را ایجاد کنید‌ و باید بگوئیم متاسفانه‌ استان ما در بیکاری رتبه اول را داریم‌ و سبب‌ ایجاد بزهکاری شده است‌.

کاظمی ادامه داد: متاسفانه امروز به خاطر بیکاری شرایط طلاق و بزهکاری اجتماعی‌ ایجاد شده است‌ و باید یاور مردم‌ باشید‌.

انتهای پیام/ش

R41350/P1377/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم

به گزارش خبرآنلاین محمدرضا شهیدی افزود: تولیدکننده از حداکثر پتانسیل برای ارتقای کیفی و کاهش قیمت محصولات برای رقابت با برندهای دیگر مانند تولیدات چینی استفاده می‌کند؛ اما شرایط صادرات باید توسط سازمان توسعه تجارت فراهم شود. متاسفانه دخالت معاونت و کمیته‌های دولت در امور بنگاه‌ها هیچ‌گاه به شکل ریل‌گذاری صادراتی نبوده و تنها صنایعی که از اقدام مثبت دولت در صادرات بهره‌مند شده‌اند، کانی‌های فلزی و غیرفلزی و همچنین پتروشیمی‌ها بوده‌اند که آنها هم به نوعی متعلق به دولت هستند.

شهیدی اظهار کرد: امروزه چنانچه به عراق صادرات انجام شود، برای دریافت پول با مشکل مواجه هستیم؛ چرا که حتی در این کشور نتوانسته‌ایم یک ‌شبه‌بانک برای تبادلات مالی ایجاد کنیم، اما تا دلتان بخواهد نهادهای مسوول در این زمینه داریم.

وی با اشاره به اینکه نهادهای مسوول نتوانسته‌اند در نمایشگاه اکسپو از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنند، عنوان کرد: تولیدکننده باید به کار تخصصی خودش یعنی تولید بپردازد و ایجاد سازوکارهایی مانند دعوت از هیات‌های تجاری برعهده مسوولان و متولیان است و متاسفانه امروز شاهدیم که تعداد خارجی‌های حاضر در نمایشگاه ‌درصد ناچیزی از شرکت‌کنندگان را تشکیل می‌دهد. 23302 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902905

دیگر خبرها

  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری