Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی کارگران فضای سبز شهرداری یاسوج در اعتراض به عدم پرداخت ۶ ماهه حقوق و مزایای خود و همچنین مطالبات سال ۹۲ در جلوی شورای اسلامی این شهر تجمع کردند. ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، برخی از کارگران سازمان فضای سبز شهرداری یاسوج در اعتراض به عدم پرداخت 6 ماهه حقوق و مزایا و همچنین مطالبات باقی مانده از سال 92 خود به نمایندگی از سایر همکارنشان در جلوی شورای اسلامی شهر تجمع کرده و خواستار رسیدگی فوری مسئولان و متولیان امر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این کارگران به تسنیم گفت: شهردار ، معاونان و روسای سازمان‌های تابعه شهرداری یاسوج تنها یک ماه حقوق چند میلیونی خود را نگیرند تا کارگری را که 6 ماه حقوق یک میلون و 100 هزار تومانی دریافت نکرده را بهتر و بیشتر درک کنند.

وی با اشاره به اینکه بقال سر کوچه خانه‌مان با دادن اجناس قرضی به داد من و خانواده‌ام رسیده است، افزود: متاسفانه در پرداخت حق بیمه کارگر نیز سهل‌انگاری شده به گونه‌ای که برای درمان فرزندانمان مجبور به استفاده از دفترچه همسایه‌ها هستیم.

یکی دیگر از این کارگران نیز به تسنیم گفت: باور می‌کنید از ابتدای امسال تاکنون فرزندانم نه گوشت و نه میوه در خانهخود ندیده‌اند و تنها در میهمانی‌ها و خانه بستگان توانسته‌اند میوه و گوشت میل کنند.

این کارگر فضای سبز شهرداری بیان کرد: کارگران سایر معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری حقوق و مطالبات خود را دریافت کرده و تنها کارگران سازمان فضای سبز مانده‌اند که همین امر نیز بسیار نگران کننده بوده زیرا مگر می‌شود این سازمان تافته جدا بافته از شهرداری و در مجموع مدیریت شهری باشد.

وی با تاکید بر اینکه کارگران در برنامه ریزی مدیران محلی از اعراب ندارند، ادامه داد: خانه کارگر یک تشکل تشریفاتی بوده و در مجموع کار خاصی برای کارگران نه انجام داده و نتوانسته انجام دهد.

شهردار یاسوج مطالبات کارگران شهرداری را معوق سنوات‌های گذشته دانست و گفت: کارگران باید برای دریافت حق و حقوق خود به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند زیرا مرجع رسیدگی‌کننده حقوق کارگر است.

نستهن مقدم با تاکید بر اینکه برای تضییع نشدن حق کارگران شهرداری توسط شرکت‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم، اظهار داشت: پیگیر پرداخت مطالبات کارارن شهرداری هستیم و در این زمینه تاکنون پیگیری‌های فراوانی داشته‌ایسم.

وی بیان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده برخی شرکت‌های طرف قرارداد با شهرداری از کارگران برگ سفید با امضاء کارگر گرفته‌اند که تمامی مطالبات وی پرداخت شده است که این یک عمل غیر اخلاقی بوده و به طور حتم با این شرکت‌ها برخورد می‌شود.

مقدم با بیان اینکه سازمان فضای سبز شهرداری یاسوج 9 میلیارد تومان از گذشته بدهی دارد، تصریح کرد: بنا داریم در صورت موافقت و همکاری شورای شهر بدهی‌های گذشته را از محل منابع بانکی و فروش املاک پرداخت کنیم.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

 

 

دیگر خبرها

  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا