Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس کارگروه کشاورزی مجمع بسیجیان استان اصفهان گفت: هر چه کشت محصولات سبزی و صیفی بیشتر به گلخانه‌ها برود در مصرف آب صرفه‌جویی بیشتری شده ‌است. ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در دومین اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان اصفهان با بیان اینکه اساس کشاورزی آب است و این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار داشت: سرمایه مشکل اساسی بخش کشاورزی است و نداشتن سرمایه گذار تهدیدی بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توسعه گلخانه‌ها امروز در جهان بحثی مهم است، افزود: به عنوان سه راه برای مقابله با کم آبی در بخش کشاورزی می‌توان به کاهش سطح کشت، کشاورزی فرا سرزمینی و کشت گلخانه‌ای اشاره کرد که باید در کنار هم پیگیری شود.

نائب رئیس کارگروه کشاورزی مجمع بسیجیان استان اصفهان بیان کرد: هر چه کشت محصولات سبزی و صیفی بیشتر از پیش به گلخانه‌ها برود در مصرف آب صرفه‌جویی شده‌است. در سال 1360 نخستین گلخانه‌ها در اصفهان افتتاح شد و امروز این صنعت در اصفهان به خوبی شناخته شده است.

وی گفت: کشت گلخانه‌ای آلودگی ندارد حتی در خانه هم می‌توان از این شیوه استفاده کرد، کشت در گلخانه‌ می‌تواند بدون خاک باشد و با خشکسالی سازگار است.

نصر گلخانه‌ها را در ایجاد اشتغال موثر دانست و اظهار داشت: اشتغال‌زایی گلخانه بسیار بیشتر از کشت باغی است، کشت گلخانه‌ای می‌تواند به کاهش بیکاری کمک کند، نیروهایی که در کشت گلخانه‌ای به کار گرفته می‌شوند نیاز به مهارت ویژه‌ای دارند و این موضوع امکان به‌کارگیری نیروهای تحصیل کرده را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/م

R41346/P1486/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت ۸ امروز پایان زمان تبلیغات انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، ساعت ۸ امروز ۲۰ اردیبهشت، زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان می‌رسد.

از همه نامزدها، احزاب، گروه‌های سیاسی، هواداران و عموم مردم درخواست شده پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هر گونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزد‌ها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هر گونه اقلام یا نماد تبلیغاتی از جمله عکس و ... خودداری کنند.

فردا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. 

در لرستان چهار نامزد حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی برای تعیین دو کرسی باهم رقایت خواهند کرد.

 

دیگر خبرها

  • صعود ۴۵ هزار نفری بسیجیان به ارتفاعات بازی دراز
  • اجتماع بسیجیان و کاروان‌های راهیان‌نور در ارتفاعات بازی‌دراز
  • ساعت ۸ امروز پایان زمان تبلیغات انتخابات
  • صادرات ۱۷ میلیون شاخه‌ گل نرگس از لرستان
  • کشت ۶۰۰ هزار بوته نشاء گل فصلی در محل گلخانه شهرداری
  • فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح
  • راهکاری برای تشویق و انگیزه سرمایه‌گذاران تدوین شود
  • چهارمین نمایشگاه گلخانه‌سازی، گل و گیاه چهارمحال و بختیاری
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند