Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گرگان – ايرنا – سرپرست تيم ليگ برتري بدمينتون زنان گلستان گفت: نبود حامي مالي و ناتواني در جذب اسپانسر، مشکل عمده ورزش بانوان گلستان است و اين درحالي بوده که امکان پوشش رسانه اي و تصويري رقابت هاي اين بخش وجود دارد.

مريم جعفرزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: ليگ برتر بدمينتون زنان کشور با پوشش اسلامي برگزار مي شود و امکان پخش تصويري و رسانه اي مسابقات آن وجود دارد، اما هنوز مورد استقبال رسانه ها و همچنين حاميان مالي قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: تلاش فراواني براي جذب حامي مالي (اسپانسر) و تامين هزينه هاي شرکت در ليگ انجام داديم ولي در همه موارد فقط با پاسخ منفي مواجه شده و با وجود مراجعه هاي مکرر به صنايع و شرکت هاي گوناگون در رسيدن به اين هدف ناکام هستيم.
سرپرست تيم ليگ برتري بدمينتون زنان گلستان افزود: هزينه هاي سال گذشته براي حضور در ليگ اول کشور و نيز شرکت در ليگ برتر امسال را به صورت شخصي و يا کمک مسئولان دستگاه هاي دولتي تامين کرده و مي کنيم .
جعفرزاده ادامه داد: مديرکل ورزش و جوانان ، رييس هيات استان ، رييس و مسئولان امور بانوان ورزش گرگان و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري گرگان در همه روزهاي سخت و دشوار ناشي از ناتواني در تامين هزينه ها به داد تيم رسيده و نگذاشتند کمبود مالي آسيبي به روند رو به رشد تيم وارد کند.
وي به حضور تيم گلستان در مرحله پنجم مسابقات ليگ برتر بدمينتون زنان کشور اشاره کرد و گفت : اين رقابت ها از فردا جمعه در تهران آغاز مي شود و تيم گلستان در دو روز برگزاري اين رقابت ها با حريفان مسابقه خواهد داد.
سرپرست تيم بدمينتون گلستان در ليگ برتر افزود: در اين مسابقات تيم هاي دانشگاه آزاد اسلامي، گلستان ،ديهيم تهران ،شهرداري شاهرود و نماينده تهران حضور دارند که تيم گلستان در پايان مرحله چهارم با 40 امتياز در رده دوم جدول قرار دارد.
3091 /1648
خبرنگار : ميثم محسني ** انتشار: پري سالارنيا
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نه، داربی زنان تهرانی برای بقا در لیگ!

به گزارش ''ورزش سه''، هفته شانزدهم لیگ برتر زنان درحالی امشب از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود که حساس ترین جدال این هفته بین تیم های خاتون بم و ملوان بندرانزلی، فردا در همین ساعت برگزار خواهد شد. اما امروز چهار مسابقه دیگر این هفته از رقابت‌ها برگزار می‌شود و به دلیل شرایط جدول، این چهار مسابقه حساسیت بسیار زیادی برای تیم‌های پایین جدول خواهد داشت.

اگرچه روی کاغذ کماکان می‌توان برای شهرداری سیرجان شانس قهرمانی قائل شد اما قهرمانی یکی از دو تیم خاتون و یا ملوان در لیگ جاری و در فاصله سه هفته تا پایان لیگ پانزدهم قطعی به نظر می‌رسد؛ به همین دلیل مسابقات امروز نه برای تعیین قهرمانی اما برای تعیین سرنوشت تیم های ته جدولی حساسیت بسیار بالایی دارد.

آوا و پیکان، دو تیم پایتخت نشین لیگ برتر زنان درحالی به مصاف هم خواهند رفت که به ترتیب ۶ و ۱۷ امتیاز دارند و در جایگاه دهم و ششم جدول رده‌بندی ۱۰ تیمی لیگ برتر زنان قرار گرفته‌اند. اگرچه به نظر می‌رسد پیکان در نیم فصل دوم با کسب نتایج نسبتا خوب خود را از منطقه سقوط دور کرده است اما دیگر تیم تهرانی یعنی آوا، موقعیت خوبی در جدول لیگ زنان ندارد. فاصله آن‌ها با تیم هشتم جدول یعنی کانی کردستان تنها ۳ امتیاز است و برای رسیدن به این رتبه و فرار از موقعیت سقوط باید امروز از سد پیکان بگذرند. در واقع می‌توان گفت داربی امروز تهرانی‌ها، یکی از حساس‌ترین مسابقات روز نخست هفته پانزدهم لیگ برتر زنان خواهد بود و تاثیر ویژه‌ای در مشخص شدن یکی از تیم‌های سقوط کننده خواهد داشت.

بعد از آوا، ایساتیس‌کران فارس دومین تیم در منطقه سقوط است. آن‌ها با ۸ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار دارند و از اتفاقا امروز به مصاف تیمی خواهند رفت که آن‌ها هم یکی از شانس‌های سقوط به رده پایین‌تر هستند. ایساتیس امروز میزبان نماینده البرز خواهد بود. البرزی‌ها هم‌اکنون با ۱۱ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارند و فاصله دو تیم با یکدیگر تنها ۳ امتیاز است. ایساتیس در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند به بقا در لیگ برتر زنان امیدوار باشد اما در صورت متحمل شدن دوازدهمین شکست این فصل، بیش از پیش خطر سقوط را حس خواهد کرد.

اما در میان سه تیم پایین جدول، کانی کردستان سخت‌ترین روز را پشت سر خواهد گذاشت. این تیم هم اکنون با ۹ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارند و امروز مصاف بسیار سختی مقابل تیم ۳۱ امتیازی شهرداری سیرجان خواهند داشت. کانی برای امتیاز گرفتن در این مسابقه از شاگردان مریم ایراندوست، باید غیرممکن‌ها را ممکن کند تا کماکان حداقل بتواند جایگاه فعلی خود را در جدول حفظ کرده و به استقبال دو دیدار پایانی خود در لیگ پانزدهم برود.

برنامه هفته شانزدهم لیگ برتر زنان به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد!
  • برد بزرگ زنان بم در فوتبال زنان
  • برد بزرگ دختران بم در فوتبال زنان
  • قاچاق از منشاء افغانستان کاهش محسوسی نداشته است
  • زنده از سن‌سیروس: دوئل نبازها در لیگ برتر زنان
  • افغانستان تولیدکننده عمده «شیشه»
  • قاچاق موادمخدر از افغانستان کاهش داشته است؟ | افغانستان تولیدکننده عمده شیشه
  • قهرمانی نه، داربی زنان تهرانی برای بقا در لیگ!
  • رونمایی از لباس تیم ملی والیبال نشسته زنان
  • اردوی استعداد پروری بدمینتون دختران شرق کشور برگزار شد