Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@03:22:54 GMT

فیلم کمتر دیده شده از لحظه شهادت فرمانده شهید محسن حججی

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۱۶۵۶۷

فیلم کمتر دیده شده از لحظه شهادت فرمانده شهید محسن حججی

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید محسن حججی در روز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ شمسی،  در منطقه مرزی «جمونه» واقع  درمرز میان  سوریه و عراق به دست تروریست‌های «داعش»  به اسارت درآمد. در این تهاجم تروریست های تکفیری، جمعی از مدافعان حرم به شهادت رسیدند.

لحظاتی پیش از این  درگیری و قبل از اسارت شهید حججی،  «مرتضی حسین پور» معروف به حسین قمی  از پاسدارانِ نیروی قدس سپاه بر اثر اصابت گلوله به پهلویش، به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است ؛ یک روز پس از این واقعه، تروریست های «داعش» از لحظه اسارت شهید «محسن حججی» و پیکر او پس از شهادتش فیلمی منتشر کردند.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دست کم ۴۰۰ فلسطینی در صف انتظار کمک‌های غذایی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پرس تی وی، در تازه‌ترین حملات اسرائیل به غزه حدود ۱۰۰ فلسطینی شهید شدند. به گفته سخنگوی اداره دفاع مدنی غزه، تاکنون دست کم ۴۰۰ غیرنظامی فلسطینی در حالی که منتظر کمک‌های بشردوستانه بودند شهید شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در تازه‌ترین حملات اسرائیل به غزه حدود ۱۰۰ فلسطینی کشته شدند. به این ترتیب رقم کلی تلفات تجاوز رژیم اسرائیل به غزه در حال رسیدن به ۳۲ هزار نفر است. 

جدیدترین بیانیه سخنگوی اداره دفاع مدنی غزه حاکی از آن است که تاکنون دست کم ۴۰۰ غیرنظامی فلسطینی در حالی که منتظر کمک‌های بشردوستانه بودند شهید شده اند.

همچنین بسیاری از فلسطینیانی که در اثر حملات رژیم اسرائیل (به غیرنظامیان منتظر کمک) زخمی شده بودند در اثر جراحات به شهادت رسیده اند. مقصود من حمله به بخش‌های شرقی و غربی غزه و خصوصا منطقه الکویت است.

همان طور که می‌دانید ارتش رژیم اسرائیل چند کشتار علیه غیرنظامیان فلسطینی که منتظر کمک‌های عازم غزه بوده اند صورت داده است. انتظار می‌رود که این رقم افزایش هم بیابد چرا که جراحات برخی از زخمی‌های این حملات جدی است.

دیگر خبرها

  • حماس شهادت فرمانده‌اش را تایید کرد
  • ادعای رژیم صهیونیستی درباره شهادت فرمانده ارشد حماس
  • قول مردانه یک قاری شهید
  • شهادت یک سرباز در مرز سیستان و بلوچستان
  • شهادت دست کم ۴۰۰ فلسطینی در صف انتظار کمک‌های غذایی
  • دیدار سردار رادان با خانواده شهید محمدرضا جمالی‌
  • اسرائیل مدعی شهادت معاون محمد ضیف شد
  • همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد
  • قاتل شهروند رودباری در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • کودکی که پدر و مادرش جلوی چشمانش توسط صهیونیست‌ها شهید شدند + فیلم