Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ناشناس در یک ماه گذشته در ماموریت‌های سازمان‌دهی شده، شمار قابل توجهی از فرماندهان ارشد گروه‌های تروریستی را در مناطق اشغالی استان‌های ادلب، حماه و حلب ترور کرده‌اند.

سرویس جهان مشرق - آخرین تحولات میدانی از شمال سوریه حاکیست، ارتش ترکیه پس از اعزام گروهی از نیروها و تجهیزات نظامی به استان های حلب و ادلب درصدد ایجاد پایگاه های مختلف در چند منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعات به دست آمده، دولت ترکیه در قالب توافق کاهش تنش تلاش می کند، پایگاه های نظامی خود را در شهرهای «تفتناز، سراقب، وادی الضیف، خان شیخون، لطانه کفرزیتا و الشیخ منصور» ایجاد کند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: ایجاد پایگاه‌های نظامی ترکیه در استان های حلب و ادلب با هدف تقویت گروه‌های تروریستی و آموزش بیشتر آنان برای جلوگیری از پیشروی نیروهای جبهه مقاومت صورت می گیرد.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

این منبع میدانی با بیان این که رسانه های حامی گروه های تروریستی ساخت پایگاه نظامی ترکیه را در استان های ادلب و حلب برای حمایت از تروریست‌ها تکذیب می‌کنند، افزود: یکی از اهداف اصلی ترکیه و گروه های تروریستی جلوگیری از شکست محاصره شهرک های الفوعه و کفریا است.

به گزارش مشرق، روند ترور فرماندهان ارشد گروه‌های تروریستی در مناطق مختلف استان ادلب ادامه دارد و در جدیدترین اقدام صورت گرفته، «ابو حذیفه الحمص» از سرکرده های ارشد گروه تروریستی جبهه النصره در محور» «المسطومه» به هلاکت رسید.

نیروهای ناشناس در یک ماه گذشته در ماموریت های سازمان دهی شده، شمار قابل توجهی از فرمانده هان ارشد گروه های تروریستی را در مناطق اشغالی استان های ادلب، حماه و حلب ترور کرده اند که همین مسئله باعث تضعیف روحیه عناصر تروریستی شده است.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ناشناس علاوه بر ترور فرمانده هان ارشد گروه های تروریستی، حملات هدفمندی را هم برای حمله به پایگاه ها و عناصر تروریستی در دستور کار قرار داده اند.

هلاکت ۵ تن از عناصر تروریستی جبهه النصره در حومه شهرک «محمبل» در مرکز استان ادلب، کشته و زخمی شدن ۴ تن از تروریست های جبهه النصره در ایستگاه های دفاعی حومه شهرک «اریحا»، جدیدترین حملات گروه های ناشناس به شمار می آید.

انهدام پایگاه تروریست‌ها در «معره مصرین» با ۳۰ کشته و زخمی، انهدام خودروی تروریست‌های جبهه النصره در مسیر «المسطومه - اریحا» و به هلاکت رساندن شمار زیادی از تروریست ها از طریق کار گذاشتن تله‌های انفجاری در روستای «معره شمارین»، مسیر ارتباطی «ملس - بیره - ارمناز»، حومه شهر ادلب، مسیر ارتباطی «ادلب - اریحا» بخشی از حملات گروه های ناشناس است.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما سایت خبرگزاری «اسپوتنیک» از حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه خبر داد.

یک منبع محلی به این خبرگزاری گفت: پایگاه نظامی آمریکا در میدان نفتی «العُمَر» در استان «دیرالزور» در شرق سوریه هدف شلیک موشک قرار گرفت.

یک منبع آگاه روز جمعه گفت: هفت موشک به پایگاه آمریکا در میدان نفتی العُمَر شلیک شد که سه فروند از آنها از سمت جنوب شرقی در داخل پایگاه و چهار موشک دیگر در مجاورت پایگاه برخورد کرد.

یک منبع افزود: ستون‌های دود در محل مشاهده می‌شد.

از زمان تشدید درگیری فلسطین و اسرائیل در اکتبر ۲۰۲۳، نیرو‌های آمریکایی و ائتلاف در عراق و سوریه بار‌ها هدف حمله موشکی و پهپاد‌هایی قرار گرفته اند که به اعتقاد واشنگتن، متعلق به گروه‌های برخوردار از پشتیبانی ایران است.

دیگر خبرها

  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • افزایش عملیات‌های حزب الله در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست‌ها/ توقف جنگ در نوار غزه شرط مقاومت برای پایان درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • شکار از بالا
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه