Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ کامبیز اسماعیلی، رییس پلیس مواد مخدر کرمان با اشاره به اجرای طرح ضربتی پاکسازی و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در برخی نقاط آلوده شهر کرمان گفت: این طرح مطالبه خود شهروندان از پلیس بود و با هدف ارتقاء امنیت عمومی و برخورد با هنجار شکنان به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروزه نقش مواد مخدر در انحراف، پریشانی و نابودی نسل جوان و نوجوان بر کسی پوشیده نیست و به واقع رویارویی با این پدیده مخرب به یک عزم جدی و همگانی نیاز دارد.
سرهنگ اسماعیلی یادآور شد: وجود توزیع کنندگان یا پاتوق استعمال مواد مخدر در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم مسئله مهمی است که سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندانمان را تهدید می‌کند.
این مسئول انتظامی بیان نمود: از این رو پلیس بنا به وظایف ذاتی خود شناسائی و برخورد قاطع با اینگونه موارد را همواره در دستور کار دارد، اما شایسته است که شهروندان نیز با حساسیت نسبت به خود، فرزندان و سایر افراد جامعه در این زمینه بیشتر احساس مسئولیت کنند.
وی افزود: امروزه در زمینه مواد دخانی نیز با تولیدات نوظهوری مواجه هستیم که ساختاری کاملا صنعتی و شیمیائی دارند و برخی از این دست مواد حتی پس از یکبار مصرف غیرقابل ترک بوده و فرد را به شدت گرفتار می‌کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان با اشاره به استمرار طرح‌های ارتقا امنیت اظهار کرد: لازم است خانواده‌ها با جدیت بر دوست یابی و معاشرت‌های فرزندان خود نظارت داشته باشند و با گزارش هر گونه فعالیت سوداگران مرگ، پلیس را در انجام وظایف یاری کنند.
انتهای پیام/ی

برخی موادمخدر به سختی قابل ترک هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۱۸۹ متهم توسط پلیس آبادان

کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت : ۱۸۹ متهم در طرح پاکسازی امنیت محل محور در اسفند ماه امسال شناسایی و بازداشت شدند. 

او با اعلام کشف ۱۱۳ فقره انواع سرقت در پی دستگیری این متهمان گفت: ارتقای امنیت شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی در آستانه تعطیلات نوروزی از اهداف اجرای طرح پاکسازی امنیت محله محور بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاهها با همراهی پلیس‌های تخصصی موفق شدند ۱۲۶ سارق، ۱۱ خرده فروش مواد مخدر ،۴۵ معتاد متجاهر،سه عامل تیراندازی غیرمجاز در مراسمات و چهار قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را طی عملیات‌های متفاوت در مخفیگاهشان دستگیر کنند. 

کشف ۶۲کیلو مواد مخدر از نوع تریاک ، توقیف ۱۳ دستگاه و سائط نقلیه خودرویی و موتوری، ۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری از دستاوردهای مهم این طرح بود. 

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع محترم قضایی شدند از شهروندان خواست برنامه‌های سفر خود را در ایام نوروز مدیریت کنند و منازل خود را خالی از سکنه نگذارند، همچنین موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110به پلیس گزارش دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد جمع‌آوری شدند
  • لزوم برخورد جدی شهروندان با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر
  • طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در قم
  • بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان
  • بازداشت ۱۸۹ متهم توسط پلیس آبادان
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان
  • کشف پرنده شکاری کمیاب در خمینی شهر
  • ۳۰ معتاد متجاهر در نور دستگیر شدند
  • کشف بیش از یک تن مواد مخدر در طبس