Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سامسونگ چندي پيش از کيت ايزوسل دوال (ISOCELL Dual) براي افزايش کيفيت دوربين هاي دوگانه در موبايل هايش پرده برداشت. حالا اين شرکت بيانيه خبري زير را در رابطه با قابليت هاي پيشرفته اين فناوري ارائه کرده که در ادامه مي توانيد آن را مطالعه نماييد.
شرکت سامسونگ الکترونيکس به تازگي از يک مجموعه کامل، شامل نرم افزاري جديد در کنار لنزهاي دوگانه ايزوسل دوال (ISOCELL Dual) رونمايي کرد که امکان استفاده از قابليت‌هاي پيشرفته‌اي مانند افکت Bokeh و تصويربرداري در نور پايين را براي موبايل هاي پايين رده و ميان‌رده فراهم مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از اين قابليت‌ها تاکنون محدود به پرچمداران بوده است، اما حسگرهاي دوگانه ISOCELL و مجموعه الگوريتم‌هاي نرم‌افزاري که اکنون سامسونگ رونمايي کرده است، امکان استفاده از اين قابليت‌ها در محصولاتي با قيمت‌هاي پايين‌تر را هم فراهم مي‌کند.
بن کي هور، معاون مدير بازاريابي سيستم‌هاي LSI در شرکت سامسونگ مي‌گويد «دوربين‌هاي دوگانه، تجربه‌‌اي جديد و هيجان‌انگيز از عکاسي با موبايل است. راه‌حل فراگير سامسونگ براي لنزهاي دوگانه ISOCELL باعث مي‌شود روند توليد محصول توسط تامين‌کنندگان ما ساده‌تر شده و در نتيجه دوربين‌هاي دوگانه براي تعداد بيشتري از مشتري‌هاي ما عرضه شود».

موبايل هاي مجهز به دوربين‌هاي دوگانه داراي دو حسگر تصوير هستند که اطلاعات مختلف نور را دريافت کرده و امکان استفاده از قابليت‌هاي جديدي مانند فوکوس مجدد و تصويربرداري در نور کم را فراهم مي‌کنند. دوربين‌هاي دوگانه با داشتن چنين مزايايي به روندي رو به رشد در پرچم‌داران تبديل شده‌اند اما قرار دادن اين دوربين‌هاي دوگانه در دستگاه‌هاي معمولي براي توليد‌کنندگان قطعات (OEM) بسيار دشوار است زيرا اين کار نيازمند اجراي روش‌هاي بهينه‌سازي زمان بين OEMها و شرکت‌هاي توليدکننده حسگرها و الگوريتم‌هاي نرم‌افزاري است.
اکنون راه‌حل فراگير سامسونگ براي دوربين‌هاي دوگانه مي‌تواند اين روند را تسهيل کرده و امکان گنجاندن قابليت‌هايي را در دوربين موبايل ميان‌رده فراهم کند که تاکنون تنها در محصولات پرچمدار و مجهز به يک پردازنده مجزا براي تصوير امکان داشت.
شرکت سامسونگ با هدف تسهيل توسعه و کاهش مشکلات روند توليد تلفن هاي همراه داراي دوربين دوگانه اولين مجموعه کامل دوربين دوگانه را با سخت‌افزار حسگرهاي دوگانه ISOCELL و نرم‌افزار الگوريتم بهينه اين حسگرها، عرضه کرده است. به اين ترتيب امکان قرار دادن اين قابليت در دستگاه هاي پايين و ميان‌رده نيز فراهم مي‌شود تا کاربران آنها بتوانند از قابليت‌هايي مانند فوکوس مجدد و تصويربرداري در نور کم استفاده کنند. در اين مجموعه الگوريتم فوکوس مجدد سامسونگ با يک جفت حسگر 13 و 5 مگاپيکسلي عرضه شده است و الگوريتم LLS براي تصويربرداري در نور کم همراه با يک جفت حسگر 8 مگاپيکسلي عرضه مي‌شوند تا بکارگيري آنها توسط OEMها ساده‌تر شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟

ایتنا - اینستاگرام اعلام کرد که الگوریتم خود را با هدف کمک به حساب‌های کاربری که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، تغییر می‌دهد.
بر اساس اعلام اینستاگرام، محتواسازان کوچک که مخاطبان کمتری دارند با تغییر الگوریتم این رسانه اجتماعی به راحتی محتواهای دست اول خود را به‌دست کاربران می‌رسانند.

شرکت متا با تغییراتی که در الگوریتم پیشنهاد بخش لیز اعمال می‌کند، محتواهای دست اول را بیشتر از گذشته به کاربران پیشنهاد می‌دهد. 

همچنین با این تغییرات، سیستم رتبه‌بندی محتوای اینستاگرام پست‌هایی که فقط محتواهای دیگران را بازنشر می‌کنند، کمتر پیشنهاد می‌دهد.

در گذشته، سیستم رتبه‌بندی محتوای اینستاگرام پست‌های محتواسازانی که دنبال‌کنندگان بیشتری داشتند، و همچنین اکانت‌هایی که محتواهای دیگران را بازنشر می‌کردند را بیشتر از تولیدکنندگان محتواهای دست اول و کوچک به کاربران پیشنهاد می‌کرد.

 

با تغییرات جدید در الگوریتم اینستاگرام، اکانت‌هایی که دنبال‌کنندگان بیشتری دارند دیگر در اولویت قرار نمی‌گیرند.

بر اساس اعلام اینستاگرام، این تغییرات در ماه‌های آینده قابل مشاهده خواهد بود.

اینستاگرام مدتی است که تغییرات مهمی را در نحوه استفاده کاربران از این پلتفرم ایجاد کرده است. شرکت متا تصمیم گرفته است که به توصیه محتوای سیاسی و اجتماعی پایان دهد. این شرکت پیشتر اقدام‌های متعددی را برای محافظت از کاربران کودک انجام داده است.

دیگر خبرها

  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)