Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا- سربازان شیعه وسنی پادگان شهید بیگلری مشگین شهر دراقدامی مشترک اقدام به کتابت قرآن کریم وتحریر کتابهای ارزشمند نهج البلاغه وصحیفه سجادیه کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: سربازان این مرکز در این اقدام مشترک وداوطلبانه اقدام به کتابت قرآن کریم و تحریر کتب ارزشمند صحیفه سجادیه و نهج البلاغه به زبان عربی و فارسی نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجه الاسلام اعیادی افزود: در تحریر کتب یاد شده همکاری وتعامل سرابازن اهل تشیع وتسنن بسیار قابل توجه وتامل بود واین سربازان به دور از هرگونه تعصب مذهبی درطول 2 دوماه دوره آموزشی به صورت دسته جمعی اقدام به خلق این آثار گرانقدر کرده اند.
وی با بیان اینکه بر خلاف باور عمومی که مراکز آموزشهای نظامی ،انتظامی مراکزی خشک وبی روح است ، بیان کرد: در پادگان شهید بیگلری مشگین شهرمعنویت با کار نظامی پیوند خورده است .
او گفت: اقدام سربازان مرکز آموزشی انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر مورد توجه سردار فرماندهی نیروی انتظامی کشور قرار گرفته وبزودی آثار تحریر شده جهت نگهداری به تهران ارسال خواهد شد.
مشگین شهر در شمال اردبیل واقع است.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده : گیتی طالبی
6018/7117

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد