Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@14:47:34 GMT

تقدیر از صفدریان این بار در لباس آتش‌نشانی

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۱۸۴۵۵

تقدیر از صفدریان این بار در لباس آتش‌نشانی

صبح امروز سالن همایش‌های خانه ریاضیات میزبان قهرمانان بین‌المللی و ملی آتش‌نشانی اصفهان بود که در مراسمی از آنها تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم تجلیل از ورزشکاران بین‌المللی و ملی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به همت این سازمان و معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان در سالن همایش‌های خانه ریاضیات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور فریده روشن رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان، حیدر قاسمی معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان، آتش‌پاد بهزاد بزرگزاد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، حسن کامران نماینده اصفهان در مجلس، حبیب‌الله ناظریان معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان حضور داشتند که از محمدرضا صفدریان قهرمان مسابقات جام جهانی یخ‌نوردی ایتالیا، پیام رحمان ستایش، مهدی اسفندیاری، علیرضا ذاکری، آیت افشاری، فرهاد کاوه آهنگران، مهدیان و مرتضی هاشمیان به عنوان ورزشکاران بین‌المللی آتش‌نشان تجلیل شد.

محمدرضا صفدریان پس از کسب مدال برنز جام جهانی سوییس، بالاتر از قهرمانان روسیه و کره جنوبی به مدال طلای ماده «لید» جام جهانی یخنوردی ایتالیا دست یافت و نخستین مدال طلای ایران از جام‌های جهانی را از آن خود کرد. این یخنورد اصفهانی سپس در رقابت‌های یخ‌نوردی جام جهانی و قهرمانی آسیا که در «چئونگ سونگ» کره‌جنوبی برگزار شد، حضور یافت و در ماده «لید» موفق به کسب مدال برنز آسیا شد. وی همچنین در این ماده در رده ششم جهان ایستاد.

تیم ملی یخ‌نوردی ایران نیز با ۳۶۰ امتیاز بالاتر از کره‌جنوبی به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد