Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@23:26:18 GMT

گزینه های احتمالی برای کسب جایزه کفش طلای انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۱۸۸۵۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیگ برتر انگلیس را به درستی می توان آسمانی پر از ستاره های گلزن توصیف نمود. لیگی که در آن هر فصل رقابت برای بدست آوردن کفش طلا جزیره اگر حساس تر از کسب قهرمانی نباشد، از لحاظ هیجان هیچ چیزی از آن کم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فصل لیگ جزیره نام ۳ ستاره از ۳ تیم بالای جدولی در صدر گلزنان قرار گرفته است. تعداد گل های این ۳ ستاره باعث شده است، که یک موقعیت گل بتواند سرنوشت پیروز این رقابت جذاب را تعیین نماید.

هری کین ستاره تیم تاتنهام که در این فصل تمام فاکتورهای یک بازیکن ماندگار در تاریخ لیگ جزیره را بدست آورده است در حال حاضر با ۲۳ گل در صدر جدول گلزنان لیگ جزیره قرار دارد و پس از او سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی و محمد صلاح ستاره مصری تیم لیورپول با ۲۱ گل در رده های بعدی قرار گرفته اند.

نکته جالب در میان گلزنان این فصل لیگ جزیره این است که این بازیکنان می توانند رکورد هت تریک تاریخ لیگ جزیره را از آن خود کنند. در تاریخ لیگ برتر انگلیس آلن شیرر با ۱۱ هت تریک در صدر جدول قرار گرفته است و پس از او رابی فاولر با ۹ هت تریک در رده دوم قرار دارد.

هری کین و سرخیو آگوئرو با درخشش در فصول بازی در لیگ برتر توانسته اند ۸ هت تریک را به نام خود ثبت نمایند و در کنار ستارگانی همچون مایکل اوون و تیری آنری قرار بگیرند. اگر این ستاره های تیم تاتنهام و منچسترسیتی در پایان فصل لیگ جزیره را ترک نکنند، به نظر می رسد که می توانند یک رکورد جدید را در تاریخ لیگ جزیره ثبت نمایند.

 

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم