Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@16:38:48 GMT

همایش فاتحان فاو در رشت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۱۹۳۰۸

همایش فاتحان فاو در رشت برگزار شد

رشت- همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در رشت برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال با حضور آیت‌ا... زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان، دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان و جمعی از مدیران و رزمندگان استان‌های گیلان و مازندران و گلستان ظهر امروزدر سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه خدمات رزمندگان در جبهه‌ها موجب بقا، رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی شد اظهار کرد: ولایت‌فقیه عاملی است که می‌تواند کشور را در صراط مستقیم هدایت کند.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی گفت: داشتن امام و پیشوا تنها برای کشور کافی نیست و مردم نیز باید مطیع رهبری باشند.

وی با تأکید بر اینکه اکنون جامعه ایرانی مطیع مقام معظم رهبری هستند بیان کرد: در جامعه نباید اختلاف وجود داشته باشد و حفظ وحدت اسلامی از اوجب واجبات است.

استاندار گیلان نیز در این همایش با تأکید بر برگزاری گردهمایی رزمندگان و ایثارگران اظهار کرد: نیاز واقعی جامعه برگزاری چنین مراسم هایی برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مصطفی سالاری افزود: هدف تمام کسانی که آن روزها جان‌فشانی کردند دفاع از انقلاب و ولایت بود که در این امر سربلند بیرون آمدند.

استاندار گیلان گفت: همه قدردان آن رشادت‌ها هستند و کلام رزمندگان مؤثر است و در صداقت آن‌کسی تردید نمی‌کند.

سالاری با اشاره به اینکه در خلوص کلام رزمندگان دوران دفاع مقدس کسی تردید نمی‌کند بیان کرد: در مسائل اجتماعی باید رزمندگان دغدغه‌های خود را بروز دهند و نگذارند عده‌ای دیگر از سکوت رزمندگان ما استفاده کنند زیرا کلام رزمندگان دوران دفاع مقدس ثمربخش است.

وی با اشاره به اینکه مقام و منصب مسئولان ثمره جان‌فشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است گفت: اگر رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود الآن مسئولان این مقام‌ها را نداشتند.

گفتنی است شهر بندری فاو درزمستان سال ۶۴ با آغاز عملیات غرور آفرین والفجر ۸ به تصرف ایران درآمد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم

استاندار ایلام گفت: شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت_ هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)، در دیدار با خانواده شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدشفیع فیضی‌زاده» اظهار کرد: هر چه داریم از برکت وجود شهدا است و شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

وی افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند، این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.

استاندار ایلام اضافه کرد: بعد از ۴۱ سال پیکر این شهید والامقام تفحص شد و این خانواده چشم به راه نیستند، خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند و باید همواره قدردان آنها باشیم.

بهرام‌نیا با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در مقطع جوانی از مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت رسید.

کد خبر 750470

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • بازدید استاندار گیلان از سد «دیورش» در رودبار
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد