Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@06:21:02 GMT

شیائومی پایش را در گلیم گوشی‌های گیمینگ دراز کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۱۹۳۷۰

شیائومی پایش را در گلیم گوشی‌های گیمینگ دراز کرد

پول‌نیوز - یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی می‌خواهد به عرصه تولید گوشی‌های هوشمند گیمینگ یا مختص بازی شود.

به نقل از وب سایت Slashgear،   یکی از جدیدترین شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی بلک شارک (Black Shark) نام دارد که به تازگی قصد دارد در زمینه گوشی‌های هوشمند مختص بازی و گیمینگ عرض اندام کند و خودی نشان دهد و بدین ترتیب رقابت تنگاتنگی را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این شرکت با راه‌اندازی یک صفحه اختصاصی در شبکه اجتماعی ویبو احتمالا می‌خواهد در اوایل سال جاری میلادی نخستین گوشی هوشمند گیمینگ خود را رونمایی و به بازار عرضه کند. این در حالیست که این شرکت تاکنون هیچ محصولی را روانه بازار نکرده است و گوشی هوشمند متخص بازی و گیمینگ آن نخستین محصولی خواهد بود که قدر در عرصه تکنولوژی می گذارد.

این امر از آنجا که محصولاتش در آژانس دولتی کنترل محصولات الکترونیکی رویت و گزارش شده، مشهود است چراکه گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که این گوشی جدید به سیستم خنک کننده پیشرفته مجهز است که این سیستم خود نشان واضحی از گوشی هوشمند گیمینگ است. چراکه رایانه‌ها و گوشی‌هایی که مخصوص بازی‌های رایانه‌ای ساخته می شوند به دلیل افزایش عملکرد و سرعت پردازنده، باید دارای سیستم‌های خنک کننده و کولینگ بسیار پیشرفته و سریعی باشند.

البته هم اکنون هیچ مشخصات دقیق و جزئیات دیگری از این گوشی هوشمند گیمینگ بلک شارک منتشر و فاش نشده و شیائومی نیز هنوز حمایت خود را از این بخش فناوری اعلام نکرده است چراکه معمولا گوشی‌های هوشمند مختص بازی یا گیمینگ تحت حمایت گستره وسیعی از کاربران نیستند و این بخش از بازار معمولا از سوددهی بالایی هم برخوردار نیست و به همین خاطر است که غول‌های تکنولوژی بسیاری در جهان به دنبال موفقیت در این عرصه نیستند.

پیش از این، گوشی گیمینگ ریزر در اواخر سال ۲۰۱۷ بود که عرضه شد و یکی دیگر هم سونی  اکسپریا پلی بود که در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شد.

گفته ها و شنیده‌های دیگر حاکی از آن است که شرکت ایسوس هم در حال کار برروی تولید گوشی هوشمند گیمینگ اندروید است که قرار است در اواخر سال جاری میلادی عرضه شود. هرچند که باز هم جزئیات و اطلاعات دقیق دیگری هنوز در دسترس نیست.

ممکن است کنگره جهانی موبایل که قرار است در بارسلونای اسپانیا برگزار شود، میزبان رونمایی و عرضه چنین محصولات جدیدی باشد. شیائومی که در سال ۲۰۱۷ به موفقیت‌های بیشماری دست یافت و صادرات و فروش جهانی خود را به بیش از دو برابر رساند، حالا انتظار می‌رود در نیمه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی با عرضه محصولات جدید دیگری این میزان سوددهی و فروش خود را باز هم بیشتر کند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!

ایتنا - در سال ۲۰۲۳، تحقیقات نشان داد که آمریکایی‌ها ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند. نزدیک به ۹۰ درصد از این افراد در ۱۰ دقیقه اول پس از بیدار شدن، گوشی خود را چک می‌کنند. حدود ۷۵ درصد از مردم گفتند که وقتی در دستشویی هستند نیز تلفن خود را چک می‌کنند.
چک کردن تلفن همراه را می‌توان اعتیادی دانست که بسیاری از افراد را اسیر خود کرده است. بسیاری از گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش ۴ تا ۵ اینچی، بیشتر فعالیت‌های روزمره زندگی ما را در اختیار دارند. از برنامه‌هایی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و تیک‌تاک که به ما کمک می‌کنند با دیگران در ارتباط باشیم، تا برنامه‌های مرتبط با کار مانند گوگل، مایکروسافت و زوم که ارتباط‌‌مان با دنیای بیرون را حفظ می‌کنند.

به گزارش ایتنا، ما ساعت‌های زنگ‌دار را برای بیدار شدن یا دفترچه یادداشت برای نگارش را کنار گذاشته‌ایم. وقتی یک گوشی هوشمند جدید دریافت می‌کنیم، این برنامه‌ها از پیش در رابط کاربری آن تعبیه شده‌اند. وابستگی ما به گوشی‌های هوشمند در دهه گذشته نیز به طور تصاعدی افزایش یافته است.

در سال ۲۰۲۳، تحقیقات نشان داد که آمریکایی‌ها ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند. نزدیک به ۹۰ درصد از این افراد در ۱۰ دقیقه اول پس از بیدار شدن، گوشی خود را چک می‌کنند. حدود ۷۵ درصد از مردم گفتند که وقتی در دستشویی هستند نیز تلفن خود را چک می‌کنند. حداقل ۶۰ درصد از افراد شرکت کننده در این مطالعه اعتراف کردند که شب‌ها با تلفن خود می‌خوابند. بر اساس نتایج Reviews.org، حدود ۵۷ درصد از پاسخ دهندگان اذعان کردند که به این دستگاه‌ها معتاد هستند.

 

آیا شما نیز اینطور هستید؟ چند راه وجود دارد که می‌توانید از وابستگی خود به تلفن همراه کم کنید.
کیم کوماندو، از نگارندگان USA TODAY Tech راه‌هایی برای جدا شدن از دستگاه‌هایتان به اشتراک می‌گذارد. کیم کوماندو در ستونی برای USA TODAY  نوشت که افرادی که به گوشی‌های هوشمند خود وابسته هستند باید زمان نمایشگر را به نصف کاهش دهند. برخی از راه‌حل‌های او شامل موارد زیر است:
  نوتیفیکیشن (اعلان‌ها)
کوماندو به کاربران پیشنهاد می‌کند که به جای دویدن برای برداشتن تلفن خود هر بار که صدای اعلانی می‌دهد، گوشی خود را در آخر هفته و تعطیلات روی «مزاحم نشوید» قرار دهند تا با افرادی که برایشان مهم هستند وقت بگذرانند.
  زمان صفحه نمایش خود را محدود کنید
اگر «مزاحم نشوید» کمکی نکرد، می‌توانید از تلفنتان بخواهید میزان استفاده شما را برایتان نظارت کند.
با عملکرد Screen Time در تنظیمات آیفون و برنامه Digital Well-Being در اندروید، کاربران گوشی‌های هوشمند می‌توانند محدودیت‌های زمانی را برای برنامه‌هایی که بیشتر استفاده می‌کنند تعیین کنند تا مدت زمان صرف شده روی آن، در روز را کاهش دهند. این برنامه‌ها همچنین یک عملکرد قفل ایجاد می‌کنند که شما را از استفاده از برنامه تا روز بعد منع می‌کند.
 

دیگر خبرها

  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • نظارت‌های محیط زیست در حوزه مدیریت پسماند هوشمند می‌شود
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • راهنمای خرید بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی – اردیبهشت ۱۴۰۲ (+عکس)
  • نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G بدانید
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۲ اردیبهشت)
  • آیا گوشی پوکو ارزش خرید دارد؟
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱ اردیبهشت)