Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

رضا فضل زرندی معاون قضایی دیوان عدالت اداری جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر خود به ایتالیا، پس از دیدار با جووانی مامونه رئیس دیوان عالی این کشور به خبرنگار ایرنا گفت: امروز (پنجشنبه) در این دیدار ضمن بررسی ساختار قضایی ایران و ایتالیا، تداوم این گفت وگوها و افزایش همکاری های قضایی مورد تاکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جووانی مامونه رئیس دیوان عالی کشور ایتالیا نیز گفت: این دیدار برای شناخت متقابل نظام حقوقی و تبادل تجربیات دو کشور بسیار مفید بود.

وی افزود، معاون دیوان عدالت اداری ایران در این دیدار راهکارهایی قضایی ارائه کرد که در پی تحقق آن هستیم و ما نیز در چند مورد، راهکارهایی را به دوستان ایرانی پیشنهاد کردیم.

هیات ایرانی قرار است با پائولو گروسی رئیس دیوان قانون اساسی ایتالیا و دانشگاه ساپیئنتزا نیز دیدار کند. 

این هیات همچنین به منظور گسترش روابط و تبادل اطلاعات و تجربیات در بخش قضایی روز سه شنبه با السنادرو پائینو رئیس شورای حکومتی ایتالیا دیدار کرد. 

در این نشست در باره اصول حاکم بر دادرسی اداری دو کشور از جمله ساختار تشکیلات حقوق اداری، صلاحیت ها، نحوه تصمیم گیری ها و تقویت همکاری های قضایی مشترک، بحث و تبادل نظر شد. 

طرف ایتالیایی سال گذشته در چارچوب توافقات میان دو کشور ضمن سفر به ایران در باره تبادل تجربیات و اطلاعات بخش حقوق اداری دو کشور، با همتای ایرانی خود گفت و گو کرد و قرار شد این مباحث در ایتالیا ادامه یابد. 

در این دیدارها، بحث و بررسی پیرامون اصول حاکم بر دادرسی اداری دو کشور از جمله ساختار تشکیلات حقوق اداری، صلاحیت ها، نحوه تصمیم گیری ها و زمینه های همکاری مشترک میان دو کشور و موارد مشابه به بحث گذاشته می شود. 

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان تامین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری در نشستی مشترک به بررسی دلایل و بسترهای شکل‌گیری دعاوی مربوط به این سازمان در دیوان عدالت اداری پرداخته و بر ضرورت اصلاح برخی قوانین و مقررات ازجمله در زمینه مشاغل سخت و زیان‌آور تأکید کردند.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در این جلسه با بیان ضرورت اطلاع‌رسانی‌ دقیق به بیمه‌شدگان سازمان به‌جهت پیشگیری از طرح دعاوی گفت: اخیرا با برنامه‌ریزی انجام شده؛ هر ماه مبلغ حق بیمه پرداختی، تعداد روزهای اشتغال و عنوان شغلی اعلام شده در لیست‌های حق بیمه پرداختی را به‌عنوان سه موضوع اصلی که معمولا در شکایات طرح می‌شود؛ از طریق پیامک به اطلاع بیمه‌شدگان می‌رسانیم. این فرایند در حال تعمیم به عموم بیمه‌شدگان کشور بوده و ان‌شاءالله تا پایان اردیبهشت‌ماه به طور کامل اجرا می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898222

دیگر خبرها

  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به چند سال رسید؟
  • متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید
  • میانگین سن بازنشستگی در ایران به کمتر از ۴۰ سال رسید! | افزایش تقاضاهای کذب برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات