Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز لرستان، شهید «فرزاد ایرانفر» سال 1367 به شهادت رسید و پیکر مطهرش وی تاکنون مفقودالاثر بوده است.
مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام روز سه‌شنبه اول اسفندماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهراء(س) در زادگاهش «بروجرد» برگزار می‌شود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم

 پیکر کودک شهید محدیث بامری از شهدای حادثه تروریستی اخیر در مسیر ترانزیتی خاش به ایرانشهر با حضور امام جمعه، مسوولان و اقشار مختلف مردم خاش تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش بزمان منتقل شد.

امام جمعه خاش  در حاشیه تشییع پیکر این کودک شهید اظهار کرد: کوردلان و اشرار و گروهک‌های تروریستی و مزدوران بیگانه باید بدانند، با خون افراد بیگناه و انجام ترور‌های کور، درخت تنومند نظام اسلامی ایران مستحکم و پابرجا می‌ماند و ان شاءالله شاهد نابودی جنایتکاران و دست نشاندگان استکبار خواهیم بود.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: حمله ناجوانمردانه به یگان تکاوری انتظامی و خودرو‌های عبوری از هر جهت محکوم بوده و مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ شهرستان خاش از تروریست‌ها بیزار بوده و اعلام انزجار کرده اند.

 هفتم فروردین؛ واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری، در حال تردد بود هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش و بزمان
  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد