Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تجمعات نظامیان سعودی را در منطقه الاخدود واقع در عسیر در جنوب عربستان با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند. نیروهای یمنی همچنین نظامیان سعودی را در پایگاه های نظامی الشرفه و الشبکه در نجران عربستان هدف حملات خمپاره ای قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین به نقل از این شبکه تلویزیونی، جنگنده های متجاوز سعودی-آمریکایی در دو نوبت متوالی پادگان امنیت و تشریفات در شهرک صاله واقع در استان تعز یمن را بمباران کردند.

 

انتهای پیام/

آخرین خبرها درباره درگیری‌های نظامی میان یمنی‌ها و نیروهای متجاوز سعودی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نهاد دفاع شهری لبنان اعلام کرد که جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی علیه جنوب لبنان چند شهید و زخمی در میان غیر نظامیان و شهروندان این کشور برجای گذاشته است.

بر اساس این گزارش، در جریان حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه منطقه میس الجبل واقع در جنوب لبنان دست کم ۲ شهروند لبنانی به شهادت رسیده اند.

این حمله وحشیانه باعث زخمی شدن سه غیر نظامی لبنانی نیز شده است.

ارتش اشغالگر قدس بامداد امروز مجدداً بخش‌هایی از جنوب لبنان را هدف قرار داد. در این حملات بامدادی منطقه اللبونه واقع در اطراف الناقوره هدف قرار گرفت. گزارش‌های رسانه‌ای همچنین از هدف قرار گرفتن جبل بلاط واقع در جنوب لبنان توسط توپخانه رژیم صهیونیستی حکایت دارند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که منطقه‌های الخیام و الضهیره در جنوب لبنان هدف حملات جنگنده‌های ارتش اشغالگر قدس قرار گرفتند.

کد خبر 6097102

دیگر خبرها

  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حملات موشکی قسام از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی+ فیلم
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی