Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرتيپ حيدري گفت: اقتدار امروز جمهوري اسلامي موجب شده نه تنها داعش که تفنگچي آمريکا در منطقه بود خبري نيست بلکه ما خود آمريکايي‌ها را هم از منطقه بيرون کرديم و اجازه خودمحوري را به او نمي‌دهيم.

امير سرتيپ کيومرث حيدري در يادواره لاله‌هاي فاطمي روستاي خانه سرمرز ساري گفت: شهدا براي ما مانند ستاره‌هايي هستند تا در تاريکي راه را گم نکنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نيروي زميني گفت: اقتدار امروز جمهوري اسلامي ايران به برکت خون شهيداني است که مانند ستاره‌هايي درخشان در آسمان هستند تا ما راه را گم نکنيم.
وي گفت: حفط اين اقتدار که به وسيله شهدا نصيب کشور ما شده سه راس دارد، رهبري بي بديل مقام معظم رهبري، نيرو‌هاي مسلح قدرتمند و همراهي مردم بصير و فهيم.
سرتيپ حيدري گفت: امروز ما امانتدار خون شهدا هستيم، ما بايد باور داشته باشيم که صراط مستقيم، ولايت است و تا زماني که پشت سر، ولي فقيه حرکت کنيم اين اقتدار هر روز بيشتر خواهد شد.
فرمانده نيروي زميني گفت: اقتدار امروز جمهوري اسلامي موجب شده نه تنها داعش که تفنگچي آمريکا در منطقه بود خبري نيست بلکه ما خود آمريکايي‌ها را هم از منطقه بيرون کرديم و اجازه خودمحوري را به او نمي‌دهيم.
وي افزود: نيرو‌هاي مسلح جمهوري اسلامي ايران نيرو‌هايي مادي نيستند بلکه آرمان نهايي ما اعتلاي کلمه الله است. امروز تجهيزات نيرو‌هاي مسلح ما ساخته و پرداخته ذهن فعال و دست تواناي جوانان غيرتمند کشور است و ما براي توانايي دفاعي خود دست نياز به سوي هيچ کشوري دراز نمي‌کنيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار گلستان: عملیات وعده صادق اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به دنیا نشان داد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علی‌ محمد زنگانه افزود : این عملیات تعجب دنیا را از پیشرفت‌های نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران برانگیخت و پاسخ مشروعی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی بود.

وی با اشاره به شلیک بیش از ۱۰۰ پهپاد و موشک به مواضع رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی برخلاف ادعاهای خود، نتوانست مانع اصابت هیچ کدام از سامانه‌ها و سپرهای موشکی به اهداف مورد نظر شود.

زنگانه ادامه داد: این عملیات هشداری به رژیم خبیث و غاصب صهیونیستی بود تا بداند موشک‌های جمهوری اسلامی ایران در برابر دست درازی دشمنان، آماده پاسخگویی سخت و قاطع است.

وی با گرامیداشت روز ارتش با اشاره به رشادت های ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: انجام مأموریت‌های مختلف همچون برپایی بیمارستان صحرایی در مراکز کم ‌برخوردار توسط ارتش نشان از توجه این نهاد مقدس به مناطق محروم است.

در پایان صبحگاه مشترک از تعدادی از خانواده های شهداء ، جانبازان و ایثارگران قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب به رخ کشیده شدن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران شد
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • استاندار گلستان: عملیات وعده صادق اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به دنیا نشان داد
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • حمله سپاه به اسرائیل دنیا را به حیرت واداشته است
  • جلوه اتحاد و اقتدار ملت با رژه نیرو‌های مسلح در مهاباد
  • عملیات وعده صادق کیان رژیم صهیونیستی را متزلزل کرد