Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

آیتم برنامه ی فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش ۲۶ بهمن ۹۶٫

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از برنامه ی فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش ۲۶ بهمن ۹۶ که در یک آیتم به عکس العمل های بازیکنان پس از گلزنی به تیم سابق خود را به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن هایی که پس از گلزنی سکوت کردند یا آن هایی که پس از گلزنی، با صدای بلند شادی کردند در این کلیپ گنجانده شده است.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک عراقی در فوتبال انگلیس غوغا کرد

به گزارش "ورزش سه"، علی الحمادی در این فصل از فوتبال انگلیس یک ستاره درخشان بوده که با آمار فوق‌العاده خود توجهات را جلب کرده است.

او که فصل را در لیگ دسته دوم (سطح چهارم فوتبال انگلیس) آغاز کرده بود برای ویمبلدون در نیم فصل ۱۷ گل و ۷ پاس گل ثبت کرد تا این تیم صدرنشین جدول باشد. این آمار باعث شد تیم‌های حاضر در دسته‌های بالاتر به سراغ جذب او بروند؛ ایپسویچ تاون موفق شد در بازار نقل و انتقالات نیم فصل این مهاجم ۲۲ ساله عراقی را به خدمت بگیرد و کایرن مک‌کنا مربی سابق منچستر یونایتد و سرمربی حال حاضر ایپسویچ تاون با حضور او نتایج بسیار درخشانی کسب کرد.

الحمادی که نخستین عراقی چمپیونشیپ است، تنها در ۹ بازی که اغلب به صورت بازیکن تعویضی وارد زمین شده چهار بار گلزنی کرده و شب گذشته برابر شفیلد ونزدی در حالی که تنها ۷ دقیقه از ورودش به زمین بازی می‌گذشت، توانمندی خودش را در امر گلزنی نشان داد و دبل کرد.

او تنها در ۱۰۸ دقیقه، ۴ بار گلزنی کرده تا بدین ترتیب هر ۲۷ دقیقه یک بار دروازه حریف را باز کرده باشد و به تیمش در راه بازگشت به لیگ برتر کمک کند.

این تیم حالا با ۸۱ امتیاز بالاتر از لیدز یونایتد و ساوتهمپتون، سعی دارد بتواند بعد از لسترسیتی ۸۲ امتیازی صعود کند اما باید تا پایان فصل منتظر بماند و چشم انتظار روند صعود به لیگ برتر انگلیس باشد.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق استقلال رسماً استعفا داد! + عکس
  • استوری خداحافظی ستاره سابق استقلال + عکس
  • یک عراقی در فوتبال انگلیس غوغا کرد؛ علی الحمادی کیست؟
  • نمره قبولی در لیگ و تجدیدی تیم ملی
  • تساوی شهر راز شیراز و پارس جنوبی جم در فوتبال دسته یک کشور
  • یک عراقی در فوتبال انگلیس غوغا کرد
  • درخشان: پرسپولیس گرفتار معضل گلزنی است/ تقصیری بر گردن اوسمار نیست
  • اوسمار ویرا: نگران فرصت‌های گلزنی نیستم / هنوز به من نگفته‌اند بمانم یا نه!
  • انگیزه بالای گلزن سابق دربی برای دیدار با پرسپولیس
  • انگیزه خاص رحمان جعفری مقابل تیم سابق