Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@09:11:29 GMT

سقوط مرگبار اتوبوس به دره

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۲۶۷۷

سقوط مرگبار اتوبوس به دره

اجتماع > اجتماعی - به‌دنبال سقوط اتوبوس مسافربری به عمق دره‌ای در محور یاسوج- اصفهان ۳نفر کشته و ۹نفر مجروح شدند. این حادثه حدود ساعت ۶:۲۲صبح دیروز رخ داد.

به گزارش همشهری، اتوبوس مسافربری با 15مسافر از جزیره قشم به سمت اصفهان در حرکت بود که حوالی روستای باگ در شهرستان دنا از مسیر خارج شد و به دره سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌دنبال این حادثه تیم‌های امدادی راهی آنجا شدند و مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد از بین مسافران اتوبوس، 3نفر از آنها جان باخته‌‌اند و 9نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد، سرعت غیرمطمئنه را عامل اصلی واژگونی اتوبوس دانست و گفت: خدمات‌رسانی به حادثه‌دیدگان این اتفاق به‌دلیل بارش با مشکلاتی همراه بود که خوشبختانه تمامی مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

در همین زمینه: وداع با پیکرهای ۳ جان باخته نفتکش سانچی پیکرهای دریانوردان سانچی جمعه تشییع می‌شود سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه؛ پیکر سه دریانورد سانچی به ایران منتقل می‌شود زندان پیش روی قائدی؛ راه نجات رضایت خانواده شاکر گلایه‌های دایی همراه قائدی بعد از مرگ برادرزاده

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امامزاده عبدالله یک‌ نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  عباس نجفی در تشریح این خبر گفت: با سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امام‌زاده عبدالله، 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) شهرستان باغملک و 2 خودرو (آمبولانس و ست نجات) به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادرسانی این عملیات که بعد از ظهر امروز؛ جمعه 7 اردیبهشت رخ داد، سه ساعت به طول انجامید.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نجاتگران پس از رهاسازی سرنشینان، هشت مصدوم را برای انتقال تحویل اورژانس دادند و یک مصدوم توسط نجاتگران به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....