Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

  دانلود BlackPlayer EX 20.36 موزیک پلیر قدرتمند

پخش کننده های موسیقی یکی از نرم افزارهای ضروری دستگاه های هوشمند هستند. بهتر است نرم افزاری انتخاب شود که قابلیت های متنوع تری هم داشته باشد.

BlackPlayer EX یک پخش کننده موسیقی فوق العاده، متفاوت و کم نظیر و از محبوب ترین برنامه های پخش موسیقی به شمار می رود که تمامی قابلیت ها و ویژگی های پلیرهای موسیقی معروف را به صورت یکجا در خود برایتان به ارمغان می آورد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Inbox by Gmail 1.66.18؛ برنامه اینباکس جیمیل

با استفاده از نرم‌افزار Inbox by Gmail  شرکت گوگل می‌توانید بدون مشکل و در سریع‌ترین زمان به صندوق نامه‌های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید. 

این نرم افزار پیام های شما را دسته بندی می کند. همچنین پیام های مشابه را در یک قسمت قرار می دهد بنابراین شما می توانید همه آنها را در یک بار رسیدگی کنید و با یک لمس از آنها خلاص شوید.

  برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید    دانلود 3C Toolbox Pro 1.9.7.9.3 ؛ مجموعه ابزار پیشرفته 

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که با یک نرم‌افزار  تمام نیازهای خود را  رفع کنید. انجام این کار باعث خواهد شد تا شما نیازی به نصب کردن نرم‌افزارهای متعدد روی گوشی همراه خود نداشته باشید و نرم‌افزاری که نصب کرده‌اید، این امکان را داشته باشد تا خواسته‌های شما را تا حدود زیادی پوشش دهد.

برنامه 3C Toolbox ، به عنوان یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین نرم‌افزارها در همین زمینه است و از آن به عنوان یک جعبه ابزار کامل و حرفه‌ای یاد می‌شود که با نصب آن روی گوشی همراه خود می‌توانید به امکانات بسیار عالی و گسترده‌ای دسترسی داشته باشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

تیم فرمول یکی فراری ایتالیا نام رسمی خود را تغییر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فراری ایتالیا رسما نام کامل خود را به اسکودریا فراری HP تغییر داد. دلیل تغییر نام تیم فراری امضای قرارداد جدید اسپانسرینگ با شرکت آمریکایی تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار Hewlett Packard است.

داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟

پیش از این گفته شده بود که شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به این تیم اجازه می‌دهد حقوق بالایی برای لوئیس همیلتون راننده جدید انگلیسی‌اش که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

فراری هم اکنون با 151 امتیاز در جایگاه دوم رده‌بندی تیمی فصل جاری فرمول یک قرار دارد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • هوش مصنوعی توانست ویرایش ژنی را هدفمند کند
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • سومین درخواست دولت برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است