Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۸ در حالی از صبح امروز آغاز می شود که برخی اعضای تیم ملی کشورمان در این مسابقات حضور ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از رقابتهای پاریس، دبی میزبان دومین مرحله از سری رقابتهای کاراته وان است که به مدت سه روز و با حضور ۶۲۶ کاراته کا از ۷۴ کشور جهان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نکته مهم اینکه دو مرد طلای ایران در مرحله نخست لیگ جهانی در این رقابتها به میدان نمی روند. 

سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب دو کاراته کای که مدتی قبل در لیگ جهانی پاریس موفق به کسب مدال طلا شدند در این رقابتها حضور ندارند. امیرمهدیزاده هم به دلیل آسیب دیدگی قید سفر به دبی را زده است. در بخش دختران نیز مبینا کاویانی، دلارام و نازنین دوستی در این رقابتها حضور نخواهند داشت.

هشتم اسفندماه دیدارهای پایانی سوپر لیگ کاراته برگزار خواهد شد و دیدار سرنوشت ساز دانشگاه آزاد و بیمه تعاون تکلیف قهرمان را مشخص خواهد کرد و یکی از دلایل غیبت گنج زاده و پورشیب شاید همین دیدار مهم باشد.

اما از کشورمان ۳۷ کاراته کا طی دو روز گذشته برای حضور در لیگ جهانی عازم دبی شده اند. ایتالیا با ۳۹ کاراته کا بیشترین شرکت کننده را در مرحله دوم لیگ جهانی دارد.ترکیه نیز با ۳۶ نماینده، بعد از ایران در ردیف سوم بیشترین شرکت کننده ها قرار دارد. 

در بین کاراته کاهای ایرانی حاضر در این مسابقات شاخص ترین چهره سعید احمدی کاراته کای وزن ۶۷- کیلوگرم است که در پاریس توفیقی در کسب مدال نداشت و امیدوار است در دبی با کسب مدال امتیازات از دست داده را جبران کند.در این وزن سعید علیپور و امیررضا میرزایی هم حضور دارند. 

ابوالفضل شهرجردی و امیربهادرتدین در کاتای انفرادی،مجید حسن نیا، بهمن عسگری، علی اصغرآسیابری،ابراهیم حسن بیگی، کیوان بابان، علی فداکار، مهدی قراری زاده،مهدی خدابخش، صالح اباذری، هادی عرب و سامان حیدری در کومیته انفرادی دیگر مردان حاضر در تاتامی دبی هستند.

 در بخش دختران حمیده عباسعلی سرگروه تیم بانوان که در پاریس عملکرد خوبی نداشت، تلاش می کند تا به روزهای اوج گذشته بازگردد.   نگین باقری در کاتای انفرادی به همراه  سارا بهمن یار و آویشن باقری دو کاراته کای مدال آور امیدهای جهان نیز راهی دبی شده اند.طراوت خاکسار، زهره برزگر، فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، مهتاب اسماعیلی و محدثه آقایی نیز در این رقابتها حضور خواهند داشت. 

این رقابتها از امروز با برگزاری مسابقات بخش کاتای انفرادی آغاز می شود. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد.

قرعه‌کشی این مسابقات روز چهار‌شنبه 12 اردیبهشت ماه برگزار شد و 16 تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند.
مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد و تمام 16 تیم ملی شرکت کننده به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد. برندگان اولین بازی مرحله حذفی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد، در حالی که بازنده ها برای تعیین جایگاه‌های نهایی از رده‌بندی نهم تا شانزدهم در پلی‌آف بازی خواهند کرد.
گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان به قرار زیر است:
گروه A: بلغارستان، مکزیک، چین‌تایپه، اسپانیا
گروه B: ایران، مصر، تونس و لیبی
گروه C: ایتالیا، آرژانتین، پورتوریکو، کوبا
گروه D: بلژیک، برزیل، شیلی، ازبکستان

تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران با سرمربیگری آرش صادقیانی هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور 23 بازیکن از روز گذشته (چهارشنبه 12 اردیبهشت) در سالن باشگاه پیکان آغاز کرده است و حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردوهای آماده سازی همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است