Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پسر تازه متولد شده که در میان پارچه‌ای پیچیده و در خیابان رها شده بود، در حالی تحویل شیرخوارگاه شد که پلیس در جست‌وجوی والدین اوست.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، عصر دوشنبه هفته گذشته در یکی از خیابان‌های محله شهدای پایتخت صدای گریه‌های نوزادی توجه مردی را جلب کرد. وی در بررسی محل، نوزادی را دید که در میان پارچه‌ای پیچیده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوزاد پسر گریه می‌کرد و بند نافش هنوز کنده نشده بود. مرد، نوزاد را در آغوش گرفت و به سمت کلانتری 110 شهدا رفت و وی را تحویل ماموران کلانتری داد.
ماموران اظهارات این مرد را ثبت کردند و بعد از تحویل نوزاد، ساعت 17 و 40 دقیقه دوشنبه ماجرا را به سجاد منافی‌آذر، کشیک قتل Murder دادسرای جنایی تهران گزارش دادند. بعد از هماهنگی قضایی، نوزاد تحویل شیرخوارگاه شد. تحقیقات پلیسی برای یافتن خانواده او ادامه دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)

کشتی‌گیران غول پیکر ژاپنی، رقابت ویژه‌ای از رزم سنتی «سومو» را به نمایش گذاشتند: رقبا با نوزادی در بغل باید تلاش می‌کردند بدون توسل به خشونت، گریه نوزاد حریف را در بیاورند.

به گزارش فرارو، در این رقابت عجیب که از سال ۱۹۹۱ و با هدف دعا برای سلامتی و رفاه کودکان برگزار می‌شود، حدود ۱۰۰ نوزاد شرکت کردند.

کشتی «سومو» یکی از ورزش‌های باستانی و پرطرفدار ژاپن است که در دهه‌های اخیر به یک جاذبه گردشگری هم تبدیل شده است. کشتی‌گیران زمان بسیاری را برای آمادگی بدنی در معابد می‌گذرانند. قهرمان این ورزش عنوان یوکوزانا را از آن خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است