Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما؛ بيشتر روزنامه هاي هند خبرهاي ورود رييس جمهور اسلامي ايران به حيدرآباد را پوشش دادند.
به گزارش خبرگزاري صدا و سيما از دهلي نو ، روزنامه «انقلاب» در خبري با عنوان «حسن روحاني» رييس جمهور ايران براي سفر سه روزه به هند رسيد با اشاره به استقبال پرشور از رييس جمهور ايران در حيدرآباد نوشت: رييس جمهور ايران پس از سفر دوروزه به حيدرآباد روز شنبه در دهلي خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين روزنامه به امضاي 15 تفاهم نامه بين هند و ايران نيز اشاره کرده است.
روزنامه «سهاراي ملي» هم سخنراني رييس جمهور ايران در مسجد تاريخي «مکه مسجد» حيدرآباد را تيتر کرده است. اين روزنامه همچنين به استقبال گرم از رييس جمهور ايران در حيدرآباد اشاره و برنامه هاي رييس جمهور را در هند اعلام کرده است.
روزنامه «صحافت» نيز مطلبي با عنوان «استقبال پرشکوه از رييس جمهور ايران در فرودگاه حيدرآباد» و عکسي از استقبال را چاپ کرده است.
روزنامه «هندو» هم در گزارشي نوشت: هند و ايران در مسير مثبت همکاري ها حرکت مي کنند.
اين روزنامه افزود: سرمايه گذاري هند در ايران از جمله ميلياردها دلار در حمل و نقل و طرح هاي زيربنايي و نفتي در برنامه هاي الويت دار «حسن روحاني» رييس جمهور ايران در هند قرار دارد.
روزنامه «هندو» نوشت: روحاني قبل از ترک ايران به سوي حيدرآباد اعلام کرده است دو کشور در مسير همکاري هاي مثبت حرکت مي کنند.
اين روزنامه به نقل از منابع نوشته است: مشکل بانکي و نقل و انتقال پول بين تجار هندي و ايراني از مشکلات دو کشور است که در اين سفر بررسي خواهد شد.
اين روزنامه نوشت: هند اعلام کرده است به تسريع در سرمايه گذاري در چابهار متعهد است و گزارش ها مبني بر اينکه به علت فشار آمريکا در سرمايه گذاري در چابهار کُند عمل کرده است را رد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • رییس جمهور وارد تهران شد