Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصطفی اژدری رییس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌های فجر انقلاب ارسال شده که بعد از انجام داوری‌های تخصصی ۱۵ اثر برگزیده انتخاب شده است.

وی ادامه داد: این جشنواره در پنج محور از جمله خدمات متقابل انقلاب اسلامی و ایران، انقلاب اسلامی و مردم، انقلاب اسلامی و رسانه، انقلاب اسلامی مقاومت و بیداری و انقلاب اسلامی و بازخورد‌ها و بازتاب‌های جهانی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اژدری، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را به عنوان موضوع ویژه اعلام کرد و افزود: این جشنواره در بخش‌های سرمقاله، یادداشت و مقاله، گزارش خبری، مصاحبه، خبر، صفحه‌آرایی، گزارش تصویری و کاریکاتور برگزار شده است که برگزیدگان آن‌ها معرفی خواهند شد.

مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه‌های فجر انقلاب ۲۹ بهمن از ۹:۳۰ تا ۱۲ در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه‌های فجر انقلاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد. این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا یکم تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شد. آدرس دبیرخانه استانی: استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، بلوار سی‌متری معاد، شاهد ۱۱، پلاک هشت، تلفن: ۰۷۴۳۳۳۳۸۵۲۶ _ ۰۹۱۲۸۹۲۲۵۳۸ و شماره ایتا جهت دریافت آثار: ۰۹۱۷۵۱۵۷۱۰۴ اعلام شد.

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند