Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، عادل فردوسي‌پور كه گزارش بازي پرسپوليس و نسف‌قارشي ازبكستان را بر عهده داشت، اوايل نيمه دوم بعد از چند توپگيري پياپي از سوي محسن ربيع‌خواه و حضور به‌موقع او در درگيري‌ها به تمجيد از اين بازيكن پرداخت و گفت: «او قشنگ نسبت به اول فصل و پارسال بهتر شده.» شايد اين جمله عادل از آن جهت مهم باشد كه او چند ماه پيش در حين گزارش بازي پرسپوليس و الهلال عربستان از ربيع‌خواه با عنوان «پسر برانكو» ياد كرد و جنجال آفريد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين گزارشگر سرشناس آن زمان گفته بود حتي برادر ربيع‌خواه هم به اندازه برانكو به محسن اعتماد ندارد!

 

حالا اما عادل اعتراف مي‌كند بازي ربيع‌خواه چشمگيرتر و موثرتر شده است؛ درست مثل خيلي از ديگر منتقدان اين بازيكن كه آرام‌آرام از حجم اعتراض‌ها كاسته‌اند و فكر مي‌كنند حتما مصلحتي هست كه برانكو اين همه به ربيع‌خواه اعتماد دارد. از قضا آمار و ارقام بازي با نسف‌قارشي هم روي عملكرد مطلوب ربيع‌خواه صحه مي‌گذارد.

 

اطلاعات سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا نشان مي‌دهد بين بازيكنان پرسپوليس هيچ‌كس به اندازه ربيع‌خواه لمس توپ نداشته است. اين بازيكن با 75بار لمس توپ بيشترين مشاركت در جريان بازي را داشته و پس از او فرشاد احمدزاده قرار دارد كه 73بار توپ را لمس كرده است. ربيع‌خواه همچنين ركورد بيشترين تعداد پاس و بالاترين ضريب موفقيت در ارسال پاس را هم از آن خودش كرده. او در اين بازي 68پاس به هم‌تيمي‌هايش داده كه 92درصد آنها درست بوده. شايد اينطور به نظر برسد كه پست بازي ربيع‌خواه در ثبت چنين آماري تاثير داشته، اما مقايسه محسن با هم‌پستي‌اش در اين بازي، اين فرضيه را هم رد مي‌كند.

 

حسين ماهيني برابر نسف‌قارشي فقط 47پاس داده كه 87درصد آنها درست بوده است. ربيع‌خواه در اين بازي سه تكل زده، يك پاس كليدي داده و هيچ خطايي مرتكب نشده؛ آماري كه نشان مي‌دهد سرمايه‌گذاري برانكو روي اين بازيكن بيهوده نبوده و او حالا در ميانه ميدان عصاي دست پروفسور است. با اين شرايط قطعا كمال كاميابي‌نيا و احمد نوراللهي هم براي رقابت با ربيع‌خواه و بازگشت به تركيب پرسپوليس كار سختي خواهند داشت.

همشهری ورزشی

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی مدافع قائمشهری پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک در نقش مدافع راست وارد میدان شد تا دانیال اسماعیلی‌فر وینگر راست باشد اما شرایط برای او خوب پیش نرفت و در نهایت دو گل وقت‌های اضافه حریف از جایی به دست آمد که فرشاد یا در آن محل بود و ناکام ماند یا در آن محل نبود و از جای خالی‌اش استفاده کردند و گل زدند.

به هر حال فرشاد فرجی این فصل در نقش مدافع میانی هر گاه که در ترکیب اصلی بوده درخشیده و با یک نمایش ضعیف در پست مدافع راست نمی‌توان شایستگی‌ها و توانمندی‌هایش را زیر سوال برد.

فرجی البته در راه‌آهن و شهرخودرو هم بعضا به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کرد و نمایش‌های خوبی هم ارائه می‌داد پس با این پست و شرح وظایف‌اش غریبه نیست. او در بازی با آلومینیوم یک ضربه سر زد که اگر بدشانس نبود و آن توپ گل می‌شد هیچ کس ضعف او و خط دفاع پرسپولیس را مورد اشاره قرار نمی‌داد. شماره 3 سرخ‌ها همچنین یک پنالتی خشک و بی‌حرف و حدیث هم زد و جالب بود که بعد از این ضربه به امیررضا رفیعی با حالتی جالب گفت: «تمومش کن!». در واقع فرجی پنالتی پنجم پرسپولیس را به ثمر رساند و اگر رفیعی پنالتی بازیکن حریف را می‌گرفت کار برای پرسپولیس تمام شده بود که اینگونه نشد.

به هر حال فرجی مثل دیگر بازیکنان باتجربه پرسپولیس حذف تلخ در اراک را فراموش کرده و آماده بازی بزرگ مقابل سپاهان است. در شرایطی که دانیال اسماعیلی‌فر از بازی مقابل سپاهان محروم است  فرجی می‌تواند همچنان گزینه‌ای برای بازی در پست مدافع راست باشد چرا که برعکس وحدت حنانوف او کاملا در شرایط مسابقه است و از نظر ذهنی و بدنی توانمندی حضور در این میدان بزرگ را دارد.

جالب اینکه خوشحالی و سرحال بودن او در تمرینات دو روز آخر منتهی به بازی سپاهان عجیب و مشکوک به نظر می‌رسد و هیچ بعید نیست فرشاد از فیکس بودن خود در این میدان مطمئن شده که اینگونه با روحیه و قبراق تمرین می‌کند.

دیگر خبرها

  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟