Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: همه باید یاری کنیم تا دولت و رئیس جمهوری که مسوولیت اجرایی امور را بر عهده دارند قطار انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانند.

سیدابوالقاسم رئوفیان در مورد سخنان رییس جمهوری مبنی بر این که امروز باید همه را دوباره به سوار شدن به قطار موفقیت و پیروزی انقلاب دعوت کنیم، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا اظهار داشت: مردم همواره از ابتدای انقلاب حتی قبل از پیروزی انقلاب و از 15 خرداد 42 به رهبری امام راحل سنگ تمام گذاشتند اما آن موقع مردم خیلی در صحنه نبودند و دو عامل مهم امام و اسلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فعال سیاسی افزود: اما در بهمن 57 در کنار اسلام و امام، مردم هم حضور یکپارچه داشتند و انقلاب پیروز شد و همواره در قطار انقلاب بودند و آن را یاری کردند و در بزنگاه ها و حساس ترین مواقعی که هر لحظه که دشمنان امید به فروپاشی نظام امید داشتند تمامی این توطئه ها خنثی شد.
وی با اشاره به حوادثی نظیر انفجار ساختمان نخست وزیری، حادثه طبس و مسائلی از این قبیل گفت: یکی از این ها می توانست انقلاب را از هستی ساقط کند اما آنچه موجب بقا و استمرار انقلاب و نظام شد حضور مردم بود. پس همواره مردم در قطار انقلاب بودند و هرگز به انقلاب پشت نکردند.
رئوفیان تصریح کرد: معتقدم که روی سخن رئیس جمهوری، مسوولان نظام در جایگاه های مختلف مخصوصا قوای قضائیه و مقننه و نهادهای فراقوه ای مانند شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و نه این که این ها از انقلاب فاصله گرفته باشند. به دلایلی تا حدی اپیدمی شده که اگر رئیس جمهوری غیر از جناح مورد حمایت بود خیلی با او همکاری نشود. اما وقتی کسی به عنوان رئیس جمهور منتخب انتخاب می شود و از طرف رهبری حکم وی تنفیذ می شود او رئیس جمهور قانونی است و همه حتی رقبای او در زمان رقابت باید کمک کنند .
وی یادآوری کرد: جمله ای از آقای سعید جلیلی چندی پیش می خواندم که جمله امیدوار کننده ای مطرح کرده بود که دولت را باید کمک کرد و واقعا همین هم است؛ انتظار مردم این است که همه باید کمک کنند و خودشان را مدیون به انقلاب بدانند.
رئوفیان گفت: مسئولان به مردم بدهکارند و تا می توانند از جان و هستی و مال و توانمندی ها و اندیشه هایشان مایه بگذارند که این کشتی انقلاب در این دریای متلاطم امروز که با وجود ناامنی ها در پیرامون خود خوشبختانه امن ترین کشور در منطقه هستیم دولت را یاری کنند که قطار انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانند.
وی اظهار داشت: قطعا نگاه مسئولان به رهنمودهای رهبری و حرکت در چارچوبی که معظم له تعیین کردند و سیاست هایی که ایشان تبیین می کنند یک تکلیف است و امیدواریم همه این ها منجر به دستیابی به اهداف متعالی نظام شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در جمع راهپیمایان 22 بهمن مراسم سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی گفت: زمانی که انقلاب ما پیروز شد همه با هم بودیم، در قطار انقلاب مسافران فراوانی بودند، حالا به طور طبیعی برخی خود خواسته از آن پیاده شدند، برخی را هم از قطار انقلاب پیاده کردیم که می توانستیم پیاده نکنیم .
وی با تاکید بر این که همه را امروز باید دوباره به سوار شدن به قطار موفقیت و پیروزی انقلاب دعوت کنیم، تصریح کرد: ما همه یک ملت هستیم و یک آرمان داریم و در پی عظمت ایران بزرگ و تفوق فرهنگ اسلام و هویت ایرانی – اسلامی در دل جوانان عزیزمان هستیم.
سیام**6984**گفت و گو: امیر خانزاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است

ماموستا عبدالسلام امامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با تسلیت به مجاهدان محور مقاومت به ویژه مستشاران نظامی ایران در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار داشت: باید درود و سلام ویژه به ارواح طیبه شهدایی مانند شهید تهرانی مقدم که سبب تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در حوزه موشکی شده‌اند فرستاد.

وی تصریح کرد: به عنوان یک مسلمان باید به خود ببالیم که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح کشور نه تنها باعث عزت برای ایران اسلامی بلکه برای باعث سربلندی برای محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌اند.

امام جمعه مهاباد بیان کرد: بی‌تردید اقدامی که ایران در عملیات «وعده صادق» انجام داد یک اقدام دفاعی بود چرا که رژیم صهیونیستی در 6 ماه گذشته و پیش از آن تمامی مرزهای اخلاقی و بین‌المللی را زیرپا گذاشت و توجهی به قطعنامه‌های متعدد سازمان ملل، شورای امنیت و دستورات سازمان‌های حقوق بشری نکرد.

وی افزود: با توجه به حملات متعدد به مصالح و منافع و نیروهای مردم در سوریه، صبر راهبردی نظام اسلامی ایران مانع از این می‌شد که منطقه بیش از این دچار تنش نشود اما اقدام اخیرا رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری و سفارت ایران در دمشق و شهادت 34 هزار نفر از مظلومان غزه باعث شد رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور انتقام وعده صادق را صادر کنند.

ماموستا امامی بیان کرد: در این رابطه نیروهای مسلح کشور، مردانه برخلاف تمامی عملیات‌های رژیم صهیونیستی که با غفلت انجام می‌گیرد، با اعلام قبلی حمله‌ای را انجام داد که در مقام دفاع از خود بود و از همه مهمتر در این حمله صرفا به اماکن نظامی و نه به مردم عادی و بیمارستان‌ها، نیروهای امدادی و زنان و کودکان حمله شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه این عملیات به اهداف از پیش تعیین شده خود رسید و از همه مهمتر سیستم دفاعی رژیم صهیونیستی یعنی گنبد آهنین و فلاخن داود و دیگر سیستم‌های آن را پشت سر گذاشت و آن به عنوان یک عملیات ابتدایی در این زمینه، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را برای تمام جهانیان آشکار کرد.

امام جمعه مهاباد تصریح کرد: در نظرسنجی‌هایی که در کشورهای اسلامی و عربی انجام شده است بیش از نزدیک 88 درصد مردم از این اقدام بسیار خوشحال شدند و خود را در طرف ایران قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند