Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان سپیدان به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان در منزل امام جمعه شهرستان به مدت سه شب برگزارمیشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛ مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان سپیدان به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان در منزل امام جمعه شهرستان به مدت سه شب برگزارمیشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ساله با نزدیک شدن به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اقصی نقاط شهرستان سپیدان مانند هر نقطه از عالم که دلبسته به اهل بیت عصمت و طهارت هستند مراسم مختلفی برگزار می‌شود.از برگزاری مراسم در مساجد و تکایا تا هیئت‌هایی که محافل روضه و عزاداری برپا می‌کنند در کنار مجالس خانگی و حتی یادواره‌های شهدا، هرکدام تنها نشان از عشق و ارادت این ملت به مادر سادات دارد.

امسال نیز همچون سال‌های گذشته، مجلس عزاداری در منزل امام جمعه شهرستان وبا سخنرانی حجت الاسلام محمدصادق مهرابی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی وآیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و حجت الاسلام  مرادی امام جمعه موقت شیراز به مدت سه شب  جهت خواهران وبرادران برگزار خواهد شد.


این مراسم از شنبه شب مورخ 28بهمن ماه به مدت سه شب از ساعت 19در منزل امام جمعه شهرستان واقع در خیابان امام (ره) ، کوچه بصیرت ؛بالاتر از شهرداری اردکان برگزار می‌شود.
از عموم مردم عزیز و عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت‌ (علیهم‌السّلام) خواهران وبرادران ایمانی دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم

امروز بیست و پنجم شوال مصادف با سالروز شهادت ششمین امام شیعیان حضرت جعفر صادق (ع) است. شیعیان همه ساله با فرا رسیدن این روز مراسم عزاداری برگزار می‌کنند و به آن حضرت ادای احترام می‌کنند.

مردم دیندار و مومن شهرستان کرمانشاه به همین مناسبت در خیابان‌ها دسته‌های عزاداری برگزار کردند.

فیلم ارسال شده را می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - کرمانشاه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود