Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@16:57:18 GMT

کشف 360 تن پیاز احتکار شده در بجنورد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۴۱۶۴

کشف 360 تن پیاز احتکار شده در بجنورد

یحیی نیکدل پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با طرح تشدید بازرسی های سازمان در هفته جاری انباری در محله ناظرآباد این شهرستان با بیش از 300 تن پیاز احتکار شده کشف شد.
وی افزود: این پرونده پس از تکمیل، به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
وی خاطرنشان کرد: امروز هم با پیگیری های بازرسان این سازمان انبار دیگری در کلاته آذرسا در حومه شهرستان بجنورد کشف شد که بیش از 60 تن از پیاز مورد نیاز مردم در آن احتکار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیکدل گفت: این پرونده نیز پس از تکمیل به مراجع ذی صلاح ارجاع می شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: احتکار پیاز یکی از علت های گران شدن قیمت پیاز در بازار است و به همین لحاظ شناسایی انبارهای احتکار پیاز در دستور کار قرار گرفت.
سالانه 2 هزار و 800 هکتار از زمین های کشاورزی استان زیر کشت پیاز اختصاص می یابد که 126 هزار تن محصول از این زمین ها برداشت می شود.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست در مورد تحقیق و تفحص وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی به قوه قضائیه با ۱۶۷ رأی موافق از مجموع ۲۱۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.   علیرضا نظری سخنگوی کمیسیون کشاورزی در جریان قرائت این گزارش در صحن علنی گفت: سازمان حفظ نباتات به طور مستقیم و غیرمستقیم با ایمنی غذایی و سلامت مردم و ایجاد بیماری‌های مردم اعم از جهش ژنتیکی، نقص جنین، مشکلات تنفسی ارتباط داشته و عوارض سموم شیمیایی و به تبع آن عوارض زیست محیطی و جانوری از اهمیت زیادی برخوردار است.   وی با اشاره به ضرورت اصلاح قانون حفظ نباتات در صحن مجلس گفت: قطعاً بدون این تغییرات و تحول اساسی استمرار وضعیت گذشته و فعلی بر وخامت بیشتر به ویژه در افزایش امراض انسانی و به تبع آن افزایش هزینه‌های درمانی جامعه قطعی خواهد بود.   این نماینده مردم در مجلس یازدهم در خاتمه مستنداً بر اساس ماده ۲۱۴ آیین‌نامه داخلی مجلس به منظور رسیدگی به تخلفات احرازی گزارش برای رسیدگی به قوه قضائیه و مرجع رسیدگی به تخلفات اداری ارسال گردد.

دیگر خبرها

  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • کاشت ۴۰ نوع پیاز گل لاله در اراک
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • موفقیت همیاران صلح در پرونده‌های بزرگ قضایی
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است
  • ارجاع هزار و ۸۰۰ فقره پرونده به آزمایشگاه اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی