Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین مقیمی روز پنجشنبه در نهمین سفر خود به شهرستان های استان تهران با حضور در شهرستان دماوند و در جمع مردم شهرستان که در مسجد جامع شهر برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران به ویژه مردم استان تهران و شهرستان دماوند با حضور ارزشمند خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه دیگر خلق کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با اشاره به سفر امروز خود به شهرستان دماوند نیز گفت: امروز از بین 16 شهرستان استان تهران نهمین سفر استانی را به این منطقه آمدیم تا با تشکیل کارگروه های ویژه و تخصصی و همچنین نشست های متعدد با نخبگان، شوراهای اسلامی شهر و دهیاران مطالبات و مشکلات این منطقه را بررسی و مورد ارزیابی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول با اشاره به اهمیت شورای برنامه ریزی استان و تشکیل آن در جلسات کارگروه شهرستان دماوند نیز افزود: شورای برنامه ریزی استان در واقع عالی ترین مرجع تصمیم گیری برای هرگونه فعالیت های عمرانی، خدماتی، اجرایی، آموزشی ، کشاورزی، درمانی و ... است که با تصویب آن در شورا آمادگی اجرایی شدن دارد.
استاندار تهران گفت: تشکیل این کارگروه ها در راستای تصویب برنامه های جامع و کامل در شهرستان طی چهار سال آینده صورتی می گیرد تا کمبود ها جبران شود.
وی درادامه با بیان اینکه 30 پروژه گردشگری و رفاهی درشهرستان دماوند اجرا می شود، گفت: در جلسات کارگروه مقرر شد تا پایان تیرماه سال آیند طرح های آماده و عملیات اجرایی آن آغاز شود.
مقیمی با تاکید بر اجرای صحیح قانون و انجام مطالبات شهرستان در چهارچوب ضوابط و مقررات، خاطرنشان کرد: یکی ازمطالبات مردم مشکلات شبکه‌های دیجیتالی در دماوند است که از طریق صداوسیما پیگیری خواهد شد.
لازم به ذکر است، در ادامه این دیدار، استاندار تهران از روند اجرای پروژه کمربندی سرهار دماوند که یکی از پروژه های مهم حوزه حمل و نقل شهری در محدوده غربی شهرستان می باشد، بازدید کرد.
کمربندی سرهار در قسمت غربی دماوند قرار دارد با حدود 8.5 کیلومتر طول پروژه، به منظور کاهش بار ترافیکی به خصوص در منطقه جنوبی دماوند و همچنین توسعه حمل و نقل شهرستان از سال 1393 آغاز شده است. این پروژه با مشارکت سه دستگاه وزارت راه و شهرسازی، استانداری تهران و شهرداری دماوند در حال انجام است.
استاندار تهران استاندار تهران در نهمین سفر شهرستانی خود به شهرستان دماوند با حضور در گلزار شهدا ؛ کارگروه هایی همچون حوزه‌های عمرانی، زیربنایی و شهرسازی، آمایش سرزمین و آمار، محیط زیست شهرستان دماوند، کارگروه حوزه‌ اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری و در کارگروه حوزه فرهنگی و اجتماعی، بانوان و خانواده، سلامت و بهداشت و درمان شهرستان دماوند شرکت می کند.
استاندار تهران همچنین ظهر امروز با حضور در مسجد جامع شهر با مردم شهرستان دیدار کرد و پس از آن نشستی با حضور نخبگان و فرهیختگان شهرستان دماوند در مجتمع فرهنگی هنری کوثر خواهد داشت.
همچنین در ادامه سفر استاندار تهران به دماوند، همایش شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان دماوند در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی دماوند و شورای تأمین این شهرستان نیز در پایان این سفر در فرمانداری دماوند برگزار می‌شود.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 ویدیویی تازه از وضعیت تکان دهنده منطقه امامزاده ابراهیم در شهرستان شفتِ گیلان پس از آتش‌سوزی گسترده مورد توجه قرار گرفته است. هفته گذشته به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی آتش سوزی گسترده‌ای در امامزاده ابراهیم شهرستان شفت استان گیلان اتفاق افتاد و همه چیز را خاکستر کرد. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • دماوندی‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سوگواری کردند
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ