Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیبت اله فداکار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملیات گاز رسانی به سروآباد از سال 85 آغاز شد و در طول 11 سال، علاوه بر 89 درصد روستاها، 100 درصد جمعیت شهری نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.
وی افزود: از مجموع 73 روستای شهرستان سروآباد 63 روستا اکنون به شبکه گاز متصل هستند، گازرسانی به 2 روستا در دست اقدام است و گازرسانی به هشت روستای باقی مانده نیز در برنامه آینده شرکت گاز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فداکار تاکید کرد: در دهه فجر امسال چهار روستا با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال شامل 2 روستا در بخش هورامان و 2 روستا در بخش مرکزی با جمعیت 700 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
وی یادآور شد: ضریب نفوذ گاز روستایی تا قبل از دهه فجر امسال در این شهرستان 84 درصد بود که با احتساب چهار روستای جدید با افزایش 6 درصدی به 90 درصد ارتقا پیدا کرد.
وی اضافه کرد: حجم گاز جایگزین در شهرستان سروآباد پس از بهره برداری از این پروژه ها بیش از 2 میلیون متر مکعب خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد در پایان سال 97 تمام روستاهای شهرستان سروآباد از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و ضریب نفوذ گاز روستایی همانند مناطق شهری به 100 درصد ارتقا یابد.
به گزارش ایرنا، شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان با بیش از 52 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار: سلیمانی
7354/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری سه روستای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: در آخرین روز‌های سال با راه اندازی ۳ سایت، ۳ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
مصطفی بهی، با اعلام این خبر افزود:  در واپسین روز‌های سال ۱۴۰۲، با راه اندازی ۳ سایت توسعه خدمات ار تباطی در ۳ روستای استان، ۴۰۰ خانوار روستایی دیگر به از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات بهره‌مند شدند.
وی با بیان اینکه  با راه اندازی سایت‌های جدید توسعه شبکه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه در روستا‌های کلاته سری شهرستان قائنات و خونیکسار شهرستان درمیان این روستا‌ها از سرویس تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند،  افزود: همچنین با ارتقاء سایت تلفن همراه روستای رزگ شهرستان خوسف، اهالی شریف این روستا از اینترنت پرسرعت همراه برخوردار شدند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: اجرای این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسط شرکت‌های ایرانسل و همراه اول انجام شده است.

دیگر خبرها

  • برخورداری سه روستای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • همزیستی طبیعت و انسان با ترکیب فضاهای طبیعی در روستای افین
  • سفر به روستاهای تاریخی کرمانشاه خاطره‌ای ماندگار برای مهمانان است
  • خیرین همدانی به ۵۴ روستا آبرسانی کردند
  • بهره مندی چهار روستای چمشک معمولان از نعمت گاز
  • جاذبه‌های طبیعی اندیکا/ از روستای «موری» تا دشت «شیمبار»
  • چرا باید به روستاهای ساوه سفر کنیم؟
  • سطر سطر زندگی با آیه‌ها/طنین دلنشین قرآن در روستاهای مرزی سروآباد
  • توزیع کمک های پست بانک ایران در میان سیل زدگان روستاهای سیستان و بلوچستان
  • استقبال از بهار طبیعت با رایحه بهار قرآن