Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@07:59:54 GMT

سرنوشت صادقیان و رضاییان در انتظار مسلمان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۴۶۵۳

هافبک پرسپولیس دیگر جایی در اندیشه‌های برانکو ایوانکوویچ ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تسنیم، محسن مسلمان چند بازی متوالی است که نه تنها جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس ندارد بلکه حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم به میدان نمی‌آید. این در حالی است که برانکو در همه این بازی‌ها در بین دو نیمه او را از نیمکت بلند کرده و می‌خواهد به همراه دیگر نفرات ذخیره خودش را برای ورود به میدان آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شماره ۷۷ پرسپولیس اولین بای نیست که در تیمش نیمکت‌نشین می‌شود، او قبل از رفتن بشار رسن به اردوی تیم المپیک عراق هم جای خود را به این بازیکن داده بود، اما وقتی او رفت، مسلمان برای مقطعی دوباره به بازیکن ثابت تبدیل شد.

اینکه چرا مسلمان به یکباره از چشم برانکو افتاد چند دلیل دارد که مهمترین آن برمی‌گردد به عملکرد ضعیف این بازیکن در رقابت‌های آسیایی و بازی‌های حساسی که پرسپولیس در این فصل مقابل الاهلی و الهلال انجام داد. شماره ۷۷ سرخپوشان در دیدار‌های رفت‌وبرگشت مقابل این تیم‌ها (به ویژه دیدار رفت با الهلال) از ضعیف‌ترین نفرات تیمش بود. به نوعی برانکو همان مقطع متوجه شد که روی بازی‌های بین‌المللی و حساس تیمش نمی‌تواند روی مسلمان به عنوان یک هافبک طراز اول حساب کند. از همان موقع به بعد هم این بازیکن کم‌کم در پرسپولیس جایگاه اصلی خود را از دست داد.

مسلمان جدا از مسائل فنی در موارد اخلاقی هم رفتارش در تمرینات طوری نبوده که برانکو از وی رضایت داشته باشد از این‌رو به طور کل از اندیشه‌های این مربی خارج شده است. در شرایط فعلی که برانکو از دو هافبک دفاعی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند، وحید امیری و فرشاد احمدزاده به عنوان دو هافبک کنار مورد استفاده قرار می‌گیرند. سیامک نعمتی و بشار رسن هم بازیکنان رزرو در این دو پست به حساب می‌آیند که اخیرا احمد نوراللهی هم به این جمع اضافه شده است. با این شرایط مسلمان گزینه چهارم برای تعویض برانکو در مرکز میدان به حساب می‌آید. از این‌رو حتی اگر برانکو تمایلی برای تمدید قرارداد مسلمان نداشته باشد اصلا نباید تعجب کرد.

شاید فقط مسلمان در صورت تغییر رفتارش و خیلی خوب و با انگیزه تمرین کردن بتواند نظر برانکو را تغییر دهد چرا که در غیر اینصورت به سرنوشت پیام صادقیان و رامین رضاییان در تیمش دچار خواهد شد. هر چند تجربه نشان داده اگر بازیکنی از چشم برانکو بیفتد دیگر محال است مورد توجه این مربی قرار بگیرد.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در انتظار دهمین پاس طلایی ریکی

به گزارش “ورزش سه”، هافبک پرتغالی تیم تراکتور که این فصل با ۹ پاس گل در صدر جدول گلسازان دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد، با بازگشت از استانبول در تمرینات تیم تراکتور شرکت می‌کند.

نکته مهم اینکه تراکتور این فصل عملکرد نسبتا خوبی در خط حمله داشته و در این بین به نظر ریکاردو نقشی بی‌بدیل در آمار تهاجمی تیم تراکتور دارد و سرخپوشان تبریزی در این دوره خاص بیشتر از همیشه به او امید بسته‌اند.

در بازی با ذوب‌آهن خمس به شکلی عجیب ریکاردو را به پست هافبک دفاعی منتقل کرد، اما در ادامه بازی او کمی جلوتر رفت و موثر نیز عمل کرد و حالا به نظر بعد از جدایی خمس، دوباره آلوز در پست هافبک بازیساز به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • اوسمار ما را قهرمان می‌کند | پرسپولیس جای بازیکن پولکی نیست | اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد تیمش را نمی‌فروشد
  • تراکتور در انتظار دهمین پاس طلایی ریکی
  • ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • نمونه‌های ایرانی نفرین هری کین؛ رامین رضاییان و مسعود ریگی!
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو