Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@23:15:04 GMT

فروغ عباسی در جایگاه چهل و نهم قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۴۷۰۵

فروغ عباسی در جایگاه چهل و نهم قرار گرفت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه هفتمین روز از بیست و سومین دوره المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ یانگ کره جنوبی از ساعت صبح امروز رقابت اسکی آلپاین بانوان در ماده مارپیچ کوچک آغاز شد و فروغ عباسی نماینده ایران در پایان با زمان دو دقیقه و چهار ثانیه و شش صدم ثانیه به عنوان چهل و نهم دست یافت.

در این بخش ۵۴ اسکی باز توانستند از خط پایان عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی در دوره گذشته بازی های المپیک زمستانی در سوچی روسیه به عنوان چهل و هشتم دست یافته بود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست

منصور فلاحتی مدیر امور آبفای مروست گفت: با توجه به کاهش آبدهی چاه‌های کرخنگان مروست و به منظور تامین آب پایدار برای گذر از فصل تابستان، حفر گالری و کف شکنی چاه‌های آب روستایی این شهرستان در برنامه این اداره قرار گرفت.

او به آغاز حفر گالری و کف شکنی چاه شماره ۲ روستای کرخنگان اشاره کرد و افزود: با بهسازی این چاه جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر از روستا‌های کرخنگان و برزگر از توابع بخش ایثار این شهرستان از آب شرب بهداشتی و پایدار و بهبود فشار آب بهره مند می‌شوند.

مدیر امور آبفای مروست عمق این چاه را ۷۰ متر عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر دبی این چاه سه لیتر بر ثانیه است و پیش بینی می‌شود بعد از عملیات بهسازی دبی آن به هفت لیتر بر ثانیه برسد.

فلاحتی با بیان اینکه این روستا دارای دو حلقه چاه فعال بوده که آب شرب و بهداشتی آن را تامین می‌کند، اظهار داشت: این پروژه با اعتبار حدود شش میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی شروع و در حال اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد