Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سرکنسول ایران در اربیل که روز گذشته به رانیه و قلعه دیزه سفر کرده است، پس از دیدار و گفت‌وگو با ریاست اداره راپرین و فرماندار قلعه دیزه، از بازارچه مرزی بازدید کرد.در این سفر که هیوا قرنی آقا ریاست اداره راپرین و بکر بایز فرماندار قلعه دیزه و همچنین مقامات محلی مرتضی عبادی را همراهی کردند، در محل بازارچه جلسه هماهنگی بین هیات و جهانی، فرماندار  و مسئولان شهرستان سردشت منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفین در این دیدار بر ضرورت پیگیری جدی برای اخذ موافقت بغداد در توسعه مرز تاکید و ضمن ستودن نقش مثبت سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل در اهتمام به گسترش مناسبات اقتصادی، فرهنگی و همکاری‌‌‌های دوجانبه نواقص موجود در این بازارچه مرزی را مورد بحث وتبادل نظر قرار دادند.

نبود اداره گمرک در سردشت و عدم اجازه برای فعالیت دارندگان کارت بازرگانی در این مرز و نداشتن محیط پارکینگ برای پارک خودروهای عراقی که برای حمل کالا به بازارچه تردد می‌‌‌کنند از مشکلات این مرکز است.

سرکنسول کشورمان در این نشست ابراز امیدواری کرد فرمانداران طرفین با حمایت استاندار آذربایجان غربی جمهوری اسلامی ایران و ریاست اداره راپرین کردستان عراق نسبت به رفع معایب این بازارچه اقدام کنند. 

مرتضی عبادی همچنین از تلاش جهانی، فرماندار سردشت و احمد آبادی، رئیس گمرک مرز در ارتقای سقف مبادلات تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است ریاست اداره راپرین در این دیدار آمادگی طرف عراقی را برای پذیرش سوخت (نفت سفید و گازوئیل) از مرز کیله سردشت اعلام و همکاری طرف ایرانی برای افزایش تنوع کالا مبادلاتی را خواستار شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    فرماندار  ارومیه ازطرح های عمرانی در دست اقدام در روستای بادکی بازدید و از نزدیک روند پیشرفت و احداث طرحهای در دست احداث در این روستا را بررسی   و دستورات لازم جهت تسریع در ادامه اقدامات را صادر کرد.

  پیرو بازدید استاندار آذربایجان غربی در اوایل سال گذشته و دیدار   با اهالی  این منطقه ودستور ایجاد امکات و زیرساختها از قبیل احداث مدرسه، مرکز جامع سلامت ، فضای سبزو چمن ورزشی ، فرهنگسرا و امکانات تامین تاسیسات و زیرساخت های آب شرب و فاضلاب، احداث و شن ریزی خیابانها و ...برای رفاه و آسایش مردم ساکن در این منطقه اقدامات اساسی برای احداث شروع  شده است  

 عزم فرمانداری شهرستان ارومیه   در قالب جلسات محرومیت زدایی واجرای مصوبات این جلسات و  نیز حضور  و بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از روند اجرای تاسیسات به طور مداوم تا حصول نتیجه ادامه دارد .

 مهرداد حاجیلاری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رحمان نوری بخشدار بخش مرکزی ارومیه به همراه روسا و مدیران ادارات مرتبط با پروژه های در دست اقدام در این بازدید فرماندار شهرستان ارومیه را همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • مشکلات مسجد تاریخی جامع سمنان زیر ذره بین جمعی از موثرین و مطالبه گران سمنانی!
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • ۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند
  • پل بزن بین بلخ و نیشابور، هردو اقلیم یک خراسان است
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • رشد ۱۵ درصدی صادرات کردستان در سال گذشته
  • نزدیک به ۵ میلیون نفر مسافر نوروزی از اماکن مذهبی تاریخی و طبیعی فارس بازدید داشتند
  • سر کشی و بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی اندیمشک