Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-26@01:15:50 GMT

سوسیس تند و شیرین خانگی درست کنید

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۴۷۸۷

سوسیس تند و شیرین خانگی درست کنید

برای درست کردن سس ابتدا مقداری سیر را در ماهیتابه تفت دهید و به آن سس کچاپ تند و مربای آلبالو را اضافه کنید و ۱۰ دقیقه روی حرارت متوسط هم بزنید. اگر در این مرحله مربا کامل حل نشد، در آرام پز حل خواهد شد.به گزارش بلاغ، انواع سوسیس و غذا‌هایی که با آن تهیه می‌شوند از آن دسته غذا‌هایی هستند که چه برای مهمانی و چه برای جمع کوچک خانواده درست شوند تا آخر خورده می‌شوند و محبوبیت زیادی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از بیتوته از پیش غذا گرفته تا انواع فینگرفود را می‌توان با سوسیس درست کرد.

 

 

این خوراکی لذیذ قابلیت ترکیب شدن با مواد، سبزیجات، ادویه‌جات و طعم‌های زیادی را دارد و به روش‌های مختلفی طبخ و سرو می‌شود. یکی از شیوه‌های طبخ آن تهیه یک سس خوشمزه و ترکیب آن با سوسیس است. برای تهیه غذایی که می‌خواهیم معرفی کنیم، ابتدا سس آن را که درست می‌کنیم و در حالی که سس می‌پزد سوسیس‌ها را خرد می‌کنیم و در آرام پز می‌ریزیم و در آخر با هم مخلوط می‌کنیم.

مواد لازم برای خوراک سوسیس تند و شیرین:

روغن زیتون ۱ قاشق چایخوری
سیر رنده یا له شده نصف قاشق غذاخوری
سس کچاپ تند ۱/۵ فنجان
مربای آلبالو ۱/۵ فنجان
پودر فلفل قرمز تند نصف قاشق غذاخوری
سوسیس پخته و خرد شده ۹۰۰ گرم

طرز تهیه سوسیس تند و شیرین:

برای درست کردن سس ابتدا مقداری سیر را در ماهیتابه تفت دهید و به آن سس کچاپ تند و مربای آلبالو را اضافه کنید و ۱۰ دقیقه روی حرارت متوسط هم بزنید. اگر در این مرحله مربا کامل حل نشد، در آرام پز حل خواهد شد. در حالی که سس می‌پزد، سوسیس‌ها را در اندازه‌های ۱/۵ سانتی متری خرد کنید و در آرام پز بریزید.

در یک ماهیتابه کوچک مقداری روغن زیتون بریزید و روی حرارت متوسط گرم کنید. وقتی روغن گرم شد، به آن سیر را که له یا رنده کرده‌اید اضافه کنید و ۳۰ ثانیه تفت دهید. سپس سس تندی را که درست کرده‌اید به آن‌ها اضافه کنید.

سوسیس‌ها را داخل آرام پز بریزید. به مخلوط سس ادویه اضافه کنید، هم بزنید و روی سوسیس‌ها بریزید. در آرام پز را بگذارید بین یک ساعت و نیم تا دو ساعت بپزند تا سس کمی قل قل کند. بعد از گذشت یک ساعت مخلوط را هم بزنید. این غذا علاوه بر طعم تند و شیرینی که از فلفل قرمز و مربا می‌گیرد، ظاهر بسیار اشتها بر انگیزی نیز دارد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد آرام دلار نیما | امسال دلار نیما چه عددی را به خود خواهد دید؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، این روز‌ها اختلاف دلار نیما و بازار آزاد به یکی از چالش‌های جدی بازار سرمایه و صنعت تبدیل شده است و بانک مرکزی تصمیم گرفته است که رفته رفته اختلاف این دو قیمت را کم کند و این موضوع را در چند روز اخیر به وضوح دیده ایم. همان گونه که از نمودار زیر که مربوط به دلار نیمایی است مشاهده می شود این دلار در سال جاری روند رو به رشدی را به خود گرفته است.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Isy

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • جوی آرام و پایدار در لرستان
  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)
  • رشد آرام دلار نیما | امسال دلار نیما چه عددی را به خود خواهد دید؟
  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار بگذارید
  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید