Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@02:36:05 GMT

قتل همسر با روسری

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۵۱۱۷

قتل همسر با روسری

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خسرو نجفی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر مرگ زن 40 ساله به علت برق گرفتگی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی گفت: به دنبال سرنخ هایی از وجود اختلافات خانوادگی و خراشیدگی و کبودی در ناحیه گردن مقتول، پلیس به همسر وی که با صحنه سازی قصد فریب پلیس را داشت، مظنون و وی را دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ نجفی افزود: متهم در بازجویی ها ابتدا منکر هرگونه نقشی در قتل همسرش شد، اما در مواجهه با دلایل و مدارک ارائه شده، لب به اعتراف گشود و گفت: زمانی که فرزندانم مدرسه بودند با توجه به اختلافات قبلی، با جدال لفظی بین من و همسرم و از دست دادن کنترل خود، همسرم را با استفاده از روسری خفه کردم.
فرمانده انتظامی شهرستان لردگان اظهار کرد: قاتل با صحنه سازی رشته سیم برقی را به بدن متوفی وصل کرده بود و در تماس تلفنی با پلیس 110 مرگ همسرش را به علت برق گرفتگی گزارش کرده بود.
به گزارش ایرنا، شهرستان لردگان در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال وبختیاری واقع شده است.
دریافت کننده:سمیه پناهنده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7360/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ احمد امینی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط جرم خیز و کاهش سرقت‌ها، «امنیت و آرامش» با موضوع دستگیری خرده فروشان و پاکسازی پاتوق‌های معتادان متجاهر و با هماهنگی مرجع قضائی در سطح شهرستان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری سایر واحد‌های انتظامی اجرا شد.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر برخورد جدی با توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان ولگرد رسیدگی به مطالبه مردمی در دستور کار جدی پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: در این خصوص مأموران پلیس شهرستان نور در ۴۸ ساعت گذشته با گشت زنی‌های ویژه در نقاط و محلات آلوده و جرم خیز شهرستان نور، ۷ خرده فروش مواد افیونی را دستگیر و و ۳۰ معتاد متجاهر را جمع آوری و ساماندهی و تحویل مرکز ترک اعتیاد شده‌اند.

سرهنگ امینی در پایان تاکید کرد: اجرای این طرح به صورت مستمر و در راستای مطالبات مردمی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دستگیری دندانپزشک قلابی در شهرستان رشت
  • عاقبت تلخ عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه
  • قتل هولناک همسر سر پخت غذا
  • قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال
  • ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • افتتاح نمایشگاه بهاره در شهرستان لردگان
  • انتصاب سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لردگان
  • جریمه قاچاقچی روسری در میاندوآب
  • ماجرای جدایی سروش صحت و همسرش | این برنامه باعث جدایی ما شد؛ کنایه همسر صحت