Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان رسانه های گروهی برای دریافت کارت پوشش خبری و تصویری دربی پایتخت تا روز دوشنبه ۳۰ بهمن ۹۶ برای ارسال مدارک فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های ‏گروهی ‏مدارک خود را ‏برای دریافت کارت ‏شناسایی پوشش خبری- تصویری ویژه بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال حداکثر تا ساعت ‏‏۱۴ روز دوشنبه ۳۰ بهمن ۹۶ ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارک مورد نیاز برای صدور کارت شناسایی  نمایندگان رسانه‌های گروهی، ارائه معرفی‌نامه معتبر از رسانه‌ها ‏با مهر و ‏امضای ‏مقام مسئول، کپی ‏کارت ملی و یک قطعه عکس پرسنلی ( ۳*۴ تمام رخ رنگی با ‏زمینه سفید) ‏است که حداکثر باید تا دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ به تلگرام شماره ۰۹۳۹۵۸۶۷۱۵۸ ارسال کنند.‏ هر رسانه ورزشی مجاز به معرفی یک عکاس و یک ‏خبرنگار به روابط عمومی سازمان لیگ است. ‏

کارت پوشش خبری دربی پایتخت فقط به خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران و تصویربردارانی ارایه می شود که کارت پوشش ‏خبری لیگ برتر فصل جاری را دریافت کرده اند.‏

دربی پایتخت از هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ۹۶ برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند

منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این رسانه‌ها که به صورت الکترونیکی و مکتوب فعالیت دارند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی فعالیت خبری خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ رسانه پایگاه خبری هستند، ادامه داد: مابقی این رسانه‌ها شامل یک ماهنامه، ۲فصلنامه و یک مورد نیز روزنامه است.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علاوه بر این هم اینک ۳۰ درخواست صدور مجوز برای فعالیت رسانه‌ای ثبت و در نوبت دریافت مجوز است.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶۰ رسانه دارای مجوز شامل ۶۸ پایگاه خبری، ۳۲ نشریه چاپی، ۴۱ رسانه غیر برخط، نمایندگی ۱۰ خبرگزاری و نمایندگی ۱۰۹ روزنامه سراسری در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی