Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محسن پورسید آقایی ، در خصوص نحوه تخصیص سهمیه طرح ترافیک به خبرنگاران در طرح جدید ترافیکی پایتخت، گفت: چندی پیش جلسه‌ای با معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در خصوص تقسیم بندی سهمیه طرح ترافیک داشتیم.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای شهر باید آئین‌نامه‌ای درباره چگونگی ارائه سهمیه‌های نیم بها به خبرنگاران تدوین شود، گفت: در جلسه‌ای که با معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد داشتیم مقرر شد که نمایندگان معاونت مطبوعاتی، نمایندگان صنف رسانه و مدیران رسانه‌ای و همچنین صنف خبرنگاران کمیته‌ای تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به این دلیل که متولی رسیدگی به امور خبرنگاران وزارت ارشاد است، با معاونت مطبوعاتی این وزارتخانه صحبت کردیم و مقرر شد این تیم متشکل از اصحاب رسانه تشکیل شود که طی چند روز آینده این کمیته شکل خواهد گرفت و آنها با نمایندگان شورای شهر و شهرداری جلسات مشترکی را در خصوص نحوه تخصیص سهمیه خبرنگاران که بنا به مصوبه شورا عوارض آنها نیم بها محاسبه می‌شود، خواهند داشت.

بر اساس مصوبه شورای شهر تهران تخفیف 50 درصدی برای خبرنگاران در طرح ترافیک جدید در نظر گرفته شده است.

ایسنا ۷۰۵

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران محسن پورسید آقایی نحوه تخصیص سهمیه خبرنگاران معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان

آفتاب‌‌نیوز :

فتح‌الله توسلی امروز با بیان اینکه کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران موجب گلایه کشاورزان استان شده است، اظهار کرد: با توجه به تصمیمات قبلی حدود ۲۰ میلیون لیتر سهمیه سوخت تراکتور‌ها کاهش پیدا کرده و این موضوع مشکلاتی را برای کشاورزان ایجاد نموده است.

وی گفت: نمایندگان نیز در گلایه به این وضعیت در صحن علنی مجلس اقدامات ناهماهنگ وزارت نفت، جهاد کشاورزی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا را غیر قابل قبول دانسته و نسبت به ساماندهی این موضوع تأکید کردند.

نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس ادامه داد: کشاورزی که در این شرایط سخت اقتصادی در حوزه تولید فعالیت دارد نباید با معادله چندمجهولی مواجه شود و این وضعیت اصلا پذیرفتنی نیست.

 وی افزود: نباید چنین باشد که افرادی در پایتخت یک شبه تصمیم بگیرند سهمیه سوخت یک استان را کاهش دهند و مردم با مشکل و کمبود سوخت مواجه شوند.

توسلی اضافه کرد: پیرو پیگیری‌های انجام شده امروز جلسه‌ای در مرکز مکانیزاسیون جهاد کشاورزی با حضور مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رئیس مرکز مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی، مرکز آمار وزارت جهاد کشاورزی، شرکت پالایش نفت و سازمان بازرسی کشور تشکیل دادیم و دغدغه کشاورزان را مطرح کردم.

وی در این باره گفت: طی بررسی‌ها مقرر شد کمیته‌ای در اسرع وقت در وزارت جهاد کشاورزی در خصوص بررسی مجدد کاهش سهمیه سوخت کشاورزان تشکیل و اقدام شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • مصائب یک واردات موسیقایی/ رایزنی با ارشاد اقدام با صمت!
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان