Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@09:58:33 GMT

کلیه مدارس لرستان دایر و فعالیت آموزشی جریان دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۵۳۶۶

کلیه مدارس لرستان دایر و فعالیت آموزشی جریان دارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خدانظر دریکوند گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و هماهنگی با مدیریت بحران استان مبنی بر شروع نزولات آسمانی درشهرهای استان و تداوم این جریان تا 24ساعت آینده و کاهش حداقلی آلاینده های جوی و ریزگردها ، امروز چهارشنبه 25بهمن ماه هیچگونه تعطیلی در مدارس استان وجود ندارد و فعالیت مدارس طبق روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریکوند در ادامه افزود: فرایند تعطیلی مدارس کاملا کارشناسی شده و علمی است و آموزش و پرورش در این خصوص به هیچ وجه احساسی عمل نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به مصوبه شورای عالی مدیریت استان ؛اعلام تعطیلی یا تاخیر در فعالیت آموزشی مدارس پس از هماهنگی های لازم با فرمانداران و مدیریت بحران استان ،صرفا از طریق روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام خواهد شد و انتظار می رود دستگاههای اجرایی نسبت به اجرای این مصوبه همکاری لازم را مبذول فرمایند.

دریکوند در پایان به افزایش آلاینده های جوی در برخی از شهرهای استان در روز سه شنبه 24بهمن اشاره کردو گفت : میزان آلاینده ها در برخی شهرها از حد استاندارد فراتر رفت و با توجه به هماهنگی هایی که با سازمان هواشناسی و مدیریت بحران انجام شد ؛ بارش باران و کاهش آلاینده ها پیش بینی شد و به همین دلیل آموزش و پرورش تا تثبیت شرایط جوی عجله ای برای اعلام نداشت.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند