Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) فردا آغاز می‌شود. ۴ هزار و ۶۰۸ نفر در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ فرهنگی قرآن و عترت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) صبح فردا (شنبه 28 بهمن ماه) ویژه آقایان با پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله‌العظمی جعفر سبحانی در مجتمع فرهنگی نور قم آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات، 4 هزار و 608 نفر شرکت دارند که 505 نفر آنان از اتباع غیر ایرانی از 16 کشور جهان هستند.

 این مسابقات در رشته‌های حفظ کل با 501 نفر، حفظ 20 جزء با 419 نفر، حفظ 10 جزء با 1121 نفر ، حفظ 5 جزء با 1054 نفر، قرائت قرآن با 949 نفر و ترتیل قرآن با 564 نفر متسابق  برگزار خواهد شد.
بیشترین شرکت‌کنندگان این مسابقات به ترتیب از استان‌های قم با یک هزار و 8 نفر، تهران با 829 نفر، اصفهان با 428 نفر، خراسان رضوی با 265 نفر و استان مرکزی با 179 نفر هستند.
این مسابقات در دو مقطع سنی زیر 16 سال با یک هزار و 750 نفر و بالای 16 سال با 2 هزار و 858 نفر برگزار می‌شود و  از یک نونهال 6 ساله تا پیرمرد 69 ساله در آن حضور دارند.
دارالقرآن امام علی(ع) یک نهاد مردمی است که از بودجه‌های دولتی هیچ بهره‌ای ندارد و صرفا با تامین هزینه‌های آن توسط محمد انصاری موسس و بانی این دارالقرآن اداره می‌شود.

انتهای پیام/

R1397/P1397/S4,37/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دومین قسمت «داستان شفافیت»، روایتی است از رد شدن کلیات شفافیت آراء در مجلس و نگرانی برخی نمایندگان از مطرح شدن آن؛ تا روزی که مجلس، نسخه جدیدی برای شفافیت پیچید.

ابراهیم اسدی بیدمشکی گزارش می‌دهد: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

     

دیگر خبرها

  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • برگزاری آزمون سراسری امروز و فردا در استان همدان
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند