Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@22:45:15 GMT

مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) فردا آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۶۰۶۶

به گزارش ایکنا; یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) صبح فردا (شنبه 28 بهمن ماه) ویژه آقایان با پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی جعفر سبحانی در مجتمع فرهنگی نور قم آغاز خواهد شد.

مرتضی نجفی قدسی مسئول دارالقرآن امام علی(ع) با اعلام این خبر گفت : در این دوره از مسابقات، 4608 نفر شرکت دارند که 505 نفر آنان از اتباع غیر ایرانی از 16 کشور جهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات در رشته های حفظ کل با 501 نفر، حفظ 20 جزء با 419 نفر، حفظ 10 جزء با 1121 نفر ، حفظ 5 جزء با 1054 نفر ، قرائت قرآن با 949 نفر و ترتیل قرآن با 564 نفر متسابق  برگزار خواهد شد.

وی گفت: بیشترین شرکت کنندگان این مسابقات به ترتیب از استانهای قم با 1008 نفر، تهران با 829 نفر ، اصفهان با 428 نفر ، خراسان رضوی با 265 نفر و استان مرکزی با 179 نفر هستند.

این مسابقات در دو مقطع سنی زیر 16 سال با 1750 نفر و بالای 16 سال با 2858 نفر برگزار می شود و  ازیک نونهال 6 ساله تا پیرمرد 69 ساله در آن حضور دارند.

وی در پایان تاکید کرد: دارالقرآن امام علی(ع) یک نهاد مردمی است که از بودجه های دولتی هیچ بهره ای ندارد و صرفا با تامین هزینه های آن توسط آقای محمد انصاری موسس و بانی این دارالقرآن اداره می شود.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • فردا، آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران