Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار نیویورک با اعلام این خبر افزود: از نیروهای شجاع پلیس و سازمان اف بی آی سپاسگذاریم. باید بگویم که با بازداشت این افراد، یک حمله احتمالی تروریستی در یک مدرسه خنثی شد.

ویلیام سوئینی، مسئول این پرونده در سازمان اف بی آی اعلام کرد: این دو مظنون، دو برادر به نام های کریستین و تیلور تورو هستند. با جستجوی آپارتمان آنها مدارک بیشتری درباره اینکه آنها قصد انجام یک حمله تروریستی را در مدرسه ای داشته اند، بدست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یک کتاب راهنما درباره نحوه ساخت مواد منفجره در رایانه شخصی کریستین پیدا شد.

اعلام خبر خنثی شدن یک حمله تروریستی در مدرسه ای در نیویورک در حالی منتشر شده است که روز چهارشنبه یک تیراندازی مرگبار در دبیرستانی در شهر پارکلند فلوریدا رخ داد که منجر به کشته شدن 17 نفر و مجروح شدند دهها نفر دیگر شد. عامل تیراندازی که هم اکنون در بازداشت به سر می برد، یک جوان 19 ساله است که پیشتر از همین مدرسه اخراج شد.

با وجود اینکه آزادی حمل سلاح در آمریکا تاکنون جان افراد بی گناه زیادی را در این کشور گرفته است؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور همچنان از جمله حامیان آزادی حمل سلاح است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت مأموران انتظامی حمله ور می‌شود که مأموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

وی عنوان کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

نورمحمدی گفت: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6096543

دیگر خبرها

  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد