Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:00:54 GMT

کتاب «عکس گردشگری و هتل ایران» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۶۵۲۱

کتاب «عکس گردشگری و هتل ایران» منتشر شد

کتاب «عکس گردشگری و هتل ایران» روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این کتاب با طراحی مسیرهای پنج گانه گردشگری در قالب پکیج‌های فرهنگی برای تور اپراتورها، بازار جدیدی از ایران را با گرایش پست مدرن پیش روی تور اپراتورهای دنیا قرار می‌دهد.

این کتاب طبق استانداردهای بین‌المللی به دو زبان فارسی و انگلیسی و با نگارشی روایی و احساسی به توصیف ایران پرداخته و از دریچه دوربین انجمن عکاسان میراث فرهنگی به صورت تصور محور جاذبه‌های بی‌بدیل و واقعی، میهن‌مان را با صدها عکس زیبا به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب سال گردشگری ایران، مخاطب را به تماشای رقص‌های محلی در خراسان و کردستان، به شنیدن صدای قلمِ قلم‌زنان اصفهان، به رنگین کمان اقوام و مذاهب در آذربایجان، به تمدن هزار ساله شهر سوخته، به گالری نقاشی‌های خوش رنگ بر روی لباس‌های مردمان در گیلان، به صدای موسیقی حاج قربان در خراسان و به سادگی و میهمان نوازی مردمان سیستان و لرستان و هزاران هزار آیین از رقص و گویش و موسیقی و مذاهب و معماری و تنوع غذایی دعوت می‌کند.

کتاب «عکس گردشگری و هتل ایران» که اثری تازه از ماهنامه گردشگری «ایرانا» به مدیرمسئولی عبدالرضا وثوقی و سردبیری جلال امیری شکیبا است، در ۴۸۸ صفحه در قطع رحلی منتشر شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این مدت مبلغ یک هزار و ۱۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال محصولات چاپی غیر کتاب به کشور‌های آسیای میانه و افغانستان صادر شده است.   بی بی فاطمه حسینی کرمان افزود: در این بازه زمانی در حوزه محصولات چاپی غیر کتاب، مجوز چاپ و صادرات ۷۳۰ هزار کیلوگرم فرآورده‌های چاپی و بسته بندی شامل سلفون، لفاف، پاکت، لیبل، برچسب و پاکت آبمیوه و نیز ۷۸۶ هزار عدد کارتن خالی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد