Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت رشت گفت: هر دستی علیه ایران دراز شود سپاه مقتدر و ارتش نیرومند ما آن دست را قطع می‌کنند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق‌عربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌جمعه رشت در مصلای امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده است که اگر انسان تقوا پیشه کند سعادتمند می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت رشت ضمن بیان روایتی از رسول اکرم(ص) پیرامون معرفی خصلت‌های ناپسندی که هیچ انسانی از آن در امان نیست عنوان داشت: حسادت و گمان بردن غلط خصلت‌هایی است که هیچ انسانی از آن‌ها در امان نیست.

صدیق عربانی با تاکید بر اینکه خداوند هر چیزی را با حکمت در اختیار انسا‌ن‌ها قرار می‌دهد افزود: اگر انسانی احساس حسادت کرد باید مراقب باشد که این حسادت بر زبانش یا بر قلمش جاری نشود و با آبروی کسی بازی نکند.

وی با بیان اینکه هیچ انسانی حق ندارد با گمان غلط بردن نسبت به فردی دیگر شخصیت او را زیر سوال ببرد گفت: ما در انقلاب اسلامی باید با همدیگر متحد باشیم و شاهد هستیم در طول این 39 سال افراد بسیاری جان خود و عزیزانشان را فدای وحدت مردم کردند و امروز همه ما مدیون آن‌ها هستیم.

امام جمعه موقت رشت با اعلام اینکه هیچ مسلمانی حق ندارد با آبروی مسلمان دیگری بازی کند خاطرنشان کرد: انسان‌ها مظهر مهربانی خداوند هستند و باید با یکدیگر متحد باشند زیرا شیطان قسم خورده است که مانع این اتحاد شود.

صدیق عربانی با اشاره به روایتی از امام جعفرصادق(ع) پیرامون رسیدگی به پدر و مادر تصریح کرد: باید با پدر و مادر به نیکی رفتار کرد زیرا همانگونه که با آن‌ها رفتار می‌کنید فرزندانتان نیز با شما رفتار می‌کنند.

وی با اعلام اینکه مومن اهل دروغگویی و لجاجت نیست عنوان داشت: پیامبراکرم(ص) تاکید کرده است که مومن هر گناهی را انجام دهد امکان ندارد دروغ بگوید و به حق انسان دیگری تجاوز کند.

امام جمعه موقت رشت ضمن تجلیل از ملت ایران برای حضور چشمگیر در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: دشمنان ما هر سال علیه جمهوری اسلامی تبلیغ می‌کنند تا مردم در این راهپیمایی شرکت نکنند اما مردم ما هوشیار هستند و به حرف آن‌ها گوش نمی‌دهند.

صدیق عربانی با تاکید بر اینکه مردم با وجود مشکلات فراوانی که دارند حماسه 22 بهمن را آفریدند گفت: من به مقام معظم رهبری تهنیت عرض می‌کنم که چنین امت وفاداری دارند و به دشمنان انقلاب هشدار می‌دهم که دست از لجاجت بردارند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: مملکت ما مملکت حضرت زهرا(س) است و همه مردم باید عزای این بانوی بزرگوار را با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار کنند و حتی اگر می‌توانند مجالس عزای خانگی برگزار کنند.

امام جمعه موقت رشت با انتقاد از عملکرد مسئولان شهری رشت پیرامون اجرای پروژه‌های عمرانی در فصل زمستان و بارندگی ابراز داشت: متاسفانه مسئولان شهری در این حوزه به‌خوبی عمل نمی‌کنند زیرا این امر سبب ایجاد مشکل برای زندگی مردم و گله‌مندی آنان شده است.

وی با اشاره به هدف قرار گرفتن هواپیمای جنگنده اسرائیل توسط پدافند هوایی سوریه اظهار داشت: آن‌ها از آن روز به بعد در حال تهدید ملت ایران هستند اما باید بدانند هر دستی علیه ایران دراز شود سپاه مقتدر و ارتش نیرومند ما آن دست را قطع می‌کنند.

صدیق عربانی با تاکید بر اینکه دشمن جرات چپ نگاه نکردن به ملت ایران ندارد گفت: خدا را شاکریم که دشمنان ما را احمق آفریده است و به آن‌ها اعلام می‌کنیم که حق ندارند در مسائل داخلی جمهوری اسلامی ایران دخالت کنند.

انتهای پیام/ ز

R7877/P41362/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه شهرکرد با شاره به عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، گفت: امروز عرصه بین‌الملل تغییرات سریعی کرده که اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات دنیا را ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: باید مسئولان توجه ویژه‌تری به ورزش زورخانه‌ای داشته باشند، در شهرکرد تنها یک زورخانه وجود دارد که آن هم مشکلات قابل توجهی دارد که امید است زورخانه جدیدی شکل گیرد.

وی همچنین به روز شوراها اشاره کرد و گفت: توجه به شوراها از مسائل بسیار مهم است چرا که شوراها، کمک کننده و نیازمند حمایت هستند‌. شوراها باید مطالبات را به درستی بیان و با واقع گرایی مسائل را به مسئولین منتقل کنند تا مشکلات مردم کاهش یابند. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته معلم و تبریک این ایام، گفت: معلم به عنوان یک الگوی تمام عیار، موثر و مفید برای جامعه است‌. خوشبختانه فرهنگیان کشور به خوبی در صحنه هستند اما جهت دهی علمی و فکری، ایمانی و شکل دادن آینده سازان ما به دست معلمین است.

نکونام با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند، افزود: پایگاه نماز جمعه مردمی بوده و سخن اصلی در این پایگاه‌ها، درد مردم است. مواضع امام جمعه از مواضع رهبر اسلامی گرفته می‌شود و باید خط و مشی رهبری را داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز کار و کارگر، مطرح کرد: انتظار کارگران این است که مسئولین صدای آنها را بشنوند. کارگر و محیط کار باید نشاط داشته تا بتواند موثر باشد و جهش تولید محقق شود. رسانه‌ها و مطبوعات هم باید کمک کنند و مطالبات را منعکس کنند.

نکونام در پایان با بیان اینکه امروز در عرصه بین‌الملل شاهد تغییر سریعی هستیم، خاطرنشان کرد: بعد از وقایع طوفان الاقصی و قدرت نمایی یمنی‌ها و مکمل آنها عملیات وعده صادق، افکار و نگاه جهانی تغییر پیدا کرده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات را در دنیا ایجاد کرده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد