Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@20:05:02 GMT

دستگیری دو باند مسلح خانوادگی سارقان خودرو

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۷۳۶۳

رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو باند مسلح خانوادگی سارقان خودرو خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ رضا بستو رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره جزییات این خبر گفت: ساعت ۳ بامداد جاری عوامل گشت ماموران کلانتری ۱۵۰  تهرانسر حین گشت زنی های شبانه خود در  شهرک دریا به دو خودروی پراید سفید و مشکی رنگ مشکوک شدند  که در جنب بلوار پارک شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: پس از این سریعا ماموران اقدام به بررسی موضوع کردند که مشخص شد ۹  نفر داخل دو پراید  حضور دارند.
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در بررسی بیشتر ماموران مشخص کرد داخل دو پراید  ۵ نفر خردسال و نوجوان  با سنین متفاوت و ۲  زن و ۲ راننده مرد حضور دارند.
سرهنگ بستو بیان کرد: پس از اینکه ماموران از سرنشینان این دو پراید موضوع را پرسش کردند آنها مدعی شدند ماشین ها بنزین تمام کرده و فرد دیگری که تا پیش از رسیدن پلیس در ماشین حضور داشته است برای آوردن بنزین محل را ترک کرده است.
او در ادامه این تحقیقات پلیسی گفت: این تمامی ماجرا نبود و پس ازاین ماموران با استفاده از سیستم استعلام ، اطلاعات خودروها را بررسی کردند مشخص شد هر دو خودرو طی دو روز گذشته ثبت سامانه سرقتی شده است و صاحبان آن در مراجع انتظامی سرقت خودروی خود را به ثبت رسانده اند.
رییس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: بازرسی دقیق در محل از خودروها به عمل آمد که  یک کلت کمری با هفت عدد فشنگ و دو عدد خشاب ، سلاح های سرد ، ۲۰ عدد کلید های مختلف منزل و مدارک جعلی کشف شد.
سرهنگ بستو با بیان اینکه تحقیقات برای مشخص شدن موضوع همچنان در جریان است گفت: ماموران کلانتری ۱۵۰  تهرانسر در تحقیقات خود از فرد دیگری که تا پیش از رسیدن پلیس در ماشین حضور داشت سوال کردند و مشخص شد که او نیز برای کشیدن بنزین از خودروهای داخل خیابان محل را ترک کرده بود که با دیدن اوضاع از محل متواری می شود.ایلنا 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان