Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:47:22 GMT

جمهوری اسلامی ایران تجربه موفق پیروی از مکتب وحی است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۷۵۳۹

جمهوری اسلامی ایران تجربه موفق پیروی از مکتب وحی است

رفسنجان - نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: دنیا جمهوری اسلامی را به عنوان یک الگو و الهام‌بخش و تجربه موفق پیروی از مکتب وحی می‌شناسد.

به گزارش خبرنگار مهر، لاله افتخاری پنجشنبه شب در جمع فرزندان شاهد اظهار داشت: ما در یک مقطع زمانی خاص هستیم هم در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) هستیم و پس از آن تولد حضرت که اتفاقا امسال با یک روز فاصله با روز جهانی زن همزمان شده است که برای ما پیام دارد و باید حضرت زهرا (س) را به عنوان الگوی خود انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روزهایی که گذشت یکی از عرصه‌های افتخارآفرینی ملت شریف، بصیر و ولایتمدار را در ۲۲ بهمن امسال دیدیم و با تنوع و اراده‌ای که مردم داشتند همه خیلی مصمم و با اراده قوی آمده بودند چرا که انقلاب ما مائده الهی است.

افتخاری عنوان داشت: نه در زمان انبیای الهی (ع)، نه در زمان نبی اکرم (ص)، نه زمان امام علی (ع) و سایر ائمه اطهار (ع) نتوانستند جریان حاکمیتی وحی را پیاده کنند اما انقلاب شکوهمند اسلامی ما دارد به سن بلوغی که قرآن کریم می‌گوید یعنی ۴۰ سالگی می‌رسد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه این انقلاب با لطف الهی، خون شهدا و همبستگی مردم تناور شده است، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با آن همه ناباوری که دشمن داشت هر روز علیه نظام ما از اولین روزها برنامه‌ریزی کرد باز هم این مردم شریف بودند که عزیزان خود و سلامتی و آسایش خود را دادند اما نیامدند سهمی از انقلاب بگیرند.

افتخاری تأکید کرد: این روزها بعضی‌ها می‌آیند ویژه خواری می کنند و جریان آقازادگی راه می اندازند و بعد می گویند سهم ما از انقلاب چه شد که باید جواب داد سهم شما از انقلاب مدیریت پدران‌تان و بعد هم ویژه‌خواری فرزندان‌تان بود. پس باید گفت سهم ائمه ما  از اسلام چه بود امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) چه‌قدر از اسلام سهم داشتند.

وی ادامه داد: زیر پرچم ولایت با مجاهدت، دفاع از مظلومان و مستضعفان، نظام و آرمان‌های امام (ره)، منویات مقام معظم رهبری و انقلاب، دنیا جمهوری اسلامی را به عنوان یک الگو و الهام‌بخش و تجربه موفق پیروی از مکتب وحی می‌شناسد.

وی با بیان این مطلب که ما به ویژه خانواده‌های شهدا نباید کوتاهی و لغزش داشته باشیم، تصریح کرد: اگر پدران ما در پیروزی انقلاب و در پیروزی و تداوم و بقای این انقلاب خون دادند و از زندگی خود گذشتند خانواده آنها باید صبور باشند چون خداوند به ما منت گذاشت همچنان که اسلام بر سر مؤمنان منت گذاشت.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس تصریح کرد: شکر عملی این شهادت و اینکه جزو خانواده های شهدا هستیم این است که شب و روز در راه دفاع از نظام سر از پا نشناسیم.

افتخاری بیان داشت: آن کسی که سند ۲۰۳۰ را می‌نویسد برای منافع خود، بشریت را به چالش می کشد، سند ۲۰۳۰ ظاهری فریبنده و باطنی بسیار مشکل‌دار دارد و نه برای کشور ما بلکه برای عالم بشریت مشکل دارد.

افتخاری با بیان اینکه دفاع از اسلام مقابله با دشمنان قسم‌خورده بشریت است، ادامه داد: برای همین است که ژاپنی‌ها آن را رد کردند و حاضر نیستند زیر بار این سند بروند و ما می‌خواهیم با هر چه با حق و حقیقت و اراده الهی مخالفت دارد، مقابله کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،عبدالرسول پورعباس افزود: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی گفت: در سیل اخیر در حاجی اباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ظرف سه هفته  آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان اخذ می شود تاحقی ضایع نشود .

  رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم. 

پور عباس با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می کند افزود: با هماهنگی که با استاندار ،فرماندار ،نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برقرار می شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی در کراچی
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی
  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب
  • طرح ادعاهای بی‌اساس علیه دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی
  • بررسی ادعاها درباره مدرک دکترای افتخاری رئیسی
  • حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند