Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@11:40:37 GMT

افتتاح پل روگذر باغ ملی کرمان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۷۸۱۵

 


به گزارش خبر گزاری صداوسیما شهردار کرمان در آئین افتتاح این طرح گفت: کار طراحی و اجرای پل باغ ملی از 30 ماه قبل آغاز شده و برای اجرای این طرح 40 میلیارد تومان در حوزه عمرانی و 20 میلیارد تومان در بحث تملک املاک معارض با این طرح هزینه شده است.
عالم زاده افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء در این پروژه به تعهدات خود عمل کرده اما شهرداری موفق به اجرای بخشی از طرح مورد نظر به علت مسائل تملک و معارض نشده است که به زودی این اقدامات محقق و تقاطع ولی عصر به طور کامل افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: هوشمند سازی ترافیک، اصلاح شبکه معابر و تقاطع های غیر همسطح و توسعه زیرساخت های حمل و نقل درون شهری نیز برای رفع مشکلات مربوط به ترافیک شهر کرمان است.
فرشاد رئیس شورای اسلامی شهر کرمان هم گفت از 350 میلیارد تومان بدهی های شهرداری به پیمانکاران 200 میلیارد تومان آن بدهی به قرارگاه خاتم الانبیا است.و هیچ طرحی متوقف نشده و شهرداری باید به پرداخت بدهی ها و تزریق اعتبارات تمهیدات جدید را مدنظر قرار دهند
سردار اکبری جانشین قرارگاه خاتم الانبیا در این مراسم هدف سپاه از اجرای طرح های سازندگی و بازسازی را تامین آرامش و آسایش شهروندان بیان و ابراز امیدواری کرد همه طرح های شروع شده کرمان تا 2 سال آینده تکمیل شوند
وی از اجرای 40 کیلومتر شمع در مسیر زیرگذرهای در دست اجرا ی کرمان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با حل مشکلات مالی حداکثر تا دوسال آینده همه طرح ها ی این شهر به پایان برسند.
سردار اکبری اشتغال و توانمندسازی جوانان کرمانی شاغل در قرارگاه مستقر در کرمان را از دیگر مزایای حضورشان در این شهر دانست و گفت حدود 400 نفر از مهندسان و متخصصان بومی کرمان در این طرحها مشغول بکارند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت امروز ششم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از طرح راه‌آهن دورود به خرم‌آباد، این طرح را یکی از مهمترین و راهبردی‌ترین طرح‌های استان دانست و گفت: برای تامین منابع آن تاکنون از طریق سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت اقداماتی انجام شده است. 

وی افزود: قرارداد ساخت این طرح سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز شد، اما در پیچ و خم کمبود اعتبار باقی ماند.

به گفته استاندار تا سال ۹۷ طرح راه آهن دورود به خرم آباد ۳۸ درصد و سال گذشته ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

آقای شفقت به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و گفت: خواسته مردم استان تسریع در روند ساخت آن است که از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از طرح را داریم.

وی افزود: برای تامین اعتبار و ادامه اجرای این طرح، مراوداتی بین قرارگاه خاتم الانبیا و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده که می‌تواند به مرور از این منابع استفاده کند که این مهم در حال پیگیری است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه حجم اعتبار طرح بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تامین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

علیرضا شفقت رقم مطالبات قرارگاه خاتم از طرح راه‌آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران