Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی ،امام جمعه ریگان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای کنگره شهدای سیستان وبلوچستان گفت:معظم له فرمودند میراث مهم دفاع مقدس باید توسط نسل فعلی به نسل های بعد ی منتقل شود .
حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی ابراز کرد :شهادت ،زنده نگه داشتن یاد شهدا و روحیه ایثار وگذشت امروز از مسائل مهم کشور ماست و با همین روحیه شهادت وایثار وگذشت بوده است که ما توانستیم در 8سال جنگ تحمیلی از شر صدام رهایی یابیم  و امروز ما را از شر ضد انقلاب وتحریم های ظالمانه وتوطئه هاای نظامی وفرهنگی وخطر داعش در منطقه ما را نجات دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد برگزاری یادوارهای شهدا لبیک به رهبری است .
امام جمعه ریگان از برگزاری یادواره شهدا در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان ریگان خبر داد.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی از حضور تماشایی مردم شهرستان در راهپیمایی 22بهمن که چشم استکبار را کور کردند تقدیر وتشکر کرد.
امام جمعه ریگان بیان داشت: راهپیمایی 22بهمن یک پیام برای دشمن مخابره کرد و آن پیام این است که مردم به اصل نظام وانقلاب معترض نیستند مردم نسبت به بی عدالتی ها تبعیض ها وناکارامدی برخی از مسولین معترض هستند .
وی گفت: دولتمردان آمریکایی خائن ترین دولت ها هستند از یک طرف می گویند ایران را در برجام راستی آزمایی کنیم وهمانها از طرفی خواستار آزادی فوری دشمنان ملت ایران وفتنه گران سال 88هستند .
امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان مجلس از  لیست 100نفره  دو تابعیت ها در بدنه مدیریتی کشورخبر می دهد افزود : دولت تدبیر وامید باید با تدبیر لیست دو تابعیت ها را به قوه قضائیه جهت رصد در برنامه هایشان ومراکز امنیتی تحویل دهند.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه درریگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود