Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی سیاهکل از رفع تصرف افزون بر 15 هزار متر مربع از اراضی ملی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز جمعه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ حمید محمدی نسب گفت: طبق گزارش های مردمی به مرکز فوریت های پلیس مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستاهای این شهرستان، ماموران در بازدید انجام شده، 12 هزار متر از اراضی ملی را که توسط متهم 34 ساله با سیم خاردار تصرف عدوانی شده بود، رفع تصرف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارزش اقتصادی زمین متصرفی را به طور تقریبی شش میلیارد ریال عنوان کرد.
فرمانده نیروی انتظامی سیاهکل همچنین گفت: ماموران پلیس در گشت مشترک با کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان، افرادی را در روستای توشی مشاهده کردند که به ساخت و ساز در محدوده‌ منابع طبیعی اقدام می کرده‌اند.
سرهنگ محمدی نسب خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی 37 ساله در روستای توشی اقدام به ویلاسازی در محدوده غیرمجاز متعلق به منابع طبیعی کرده است.
وی گفت: متهم به صورت غیرقانونی و خودسرانه اقدام به خرید اراضی ملی بدون استعلام از اداره‌های مرتبط و احداث فضای مسکونی در مساحت سه هزار و 42 متر مربع کرده بود.
سرهنگ محمدی نسب با اشاره به واردآمدن خسارت 11 میلیون و 960 هزار ریالی به منابع طبیعی، از معرفی متهم به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.
شهرستان سیاهکل با دو بخش مرکزی و دیلمان در 55 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار:امیرپوراحمد**انتشار:کبیری
7294/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر سفید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۲۵ تن شکر قاچاق فاقد مجوز به ارزش ۸ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • آزادسازی ۲هزار متر از زمین های کشاورزی در رامسر
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز