Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@05:43:22 GMT

مشکلات مردم در ارتباط با شوراها شناسایی می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۲۸۱۲۳

مشکلات مردم در ارتباط با شوراها شناسایی می شود

به گزارش ایرنا، خانمحمد غیبی حاجیور پیش از خطبه های نماز جمعه شهرکرد در مصلی امام خمینی (ره) تاکید کرد: پس از شناسایی مشکلات مردم و انعکاس آن به مسئولان، تدابیر لازم برای رفع آن اندیشیده می شود.
وی افزود: استفاده از نظرات نخبگان، صاحبنظران و پژوهشگران مرتبط با حوزه شوراهای اسلامی شهر و روستا در دستور کار شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غیبی حاجیور تصریح کرد: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری آسیب شناسی شوراهای دوره های قبل را با هدف رفع کاستی ها و بهبود نقاط قوت آغاز کرده است.
وی یادآور شد: به همین منظور آموزش تمامی اعضای شورای اسلامی شهر و روستا به عنوان یکی از مهمترین اولویت های شورای اسلامی استان محسوب می شود.
رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دولتمردان بایستی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا را بازوان توانمند خود خود بدانند.
غیبی حاجیور تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده در اسناد بالادستی و توسعه ای مرتبط با فعالیت شوراها حمایت فکری مردم و شهروندان را می طلبد.
یکهزار و 888 نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارمحال و بختیاری عضویت دارند.
از این تعداد یکهزار و 839 مرد و 49 نفر زن هستند.
در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری 9 نفر به نمایندگی از شهرستان های 9 گانه استان حضور دارند که 2 نفر از آنان عضو شورای عالی استان های کشور هستند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اوایل هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود.

قطره افزود: برای امروز و فردا کاهش نسبی دما دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا قسمتی ابری
  • ۳۶۰ باب کلاس درس در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است
  • عوارض آلایندگی کارخانه سیمان پردیس به مردم برسد
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • ایجاد ۲۱ خانه محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها